PR w branży budowlano-wnętrzarskiej
Data: 9.07.2009
Mogłoby się wydawać, że PR i branża budowlano – wnętrzarska nie mają się ku sobie. Jednak nagrody dla PR-owców firm z branży stolarki budowlanej („Najlepszy PR w branży stolarki”) oraz wyróżnienie przez miesięcznik budowlany „Builder” zewnętrznej agencji PR – po raz pierwszy w historii przyznawania jego „Laur” dla firm przyczyniających się do rozwoju rynku budownictwa w Polsce, wskazują, że działania PR stają się coraz bardziej popularne i po prostu w branży potrzebne.
Jest wiele mitów związanych z public relations. Można usłyszeć głosy, że PR to działania nieetyczne, nakierowane na szkodzenie innym, albo w najlepszym razie manipulacja informacją. Niektórzy są też przekonani, że aby skorzystać z agencji PR trzeba dysponować bardzo dużym budżetem. Twierdzą, że nie stać ich na zatrudnienie specjalistów. Jednak najbardziej mylne jest przekonanie, że PR tak naprawdę nie jest nikomu potrzebny – stanowi kwiatek do kożucha działań marketingowych
Czytaj dalej >>
Lista NewsówJest wiele mitów związanych z public relations. Można usłyszeć głosy, że PR to działania nieetyczne, nakierowane na szkodzenie innym, albo w najlepszym razie manipulacja informacją. Niektórzy są też przekonani, że aby skorzystać z agencji PR trzeba dysponować bardzo dużym budżetem. Twierdzą, że nie stać ich na zatrudnienie specjalistów. Jednak najbardziej mylne jest przekonanie, że PR tak naprawdę nie jest nikomu potrzebny – stanowi kwiatek do kożucha działań marketingowych
Czytaj dalej >>