Dziurawy asfalt w Polsce
Data: 3.06.2009
Dlaczego w Polsce nowy asfalt jest dziurawy?
Kandydaci do europarlamentu mówili o wielkiej polityce transportowej. Studenci pytali o przyziemne utrudnienia: dlaczego pasażer z opłaconym biletem musi jechać na stojąco w brudnym i dusznym wagonie, albo dlaczego polski asfalt w dwa miesiące po położeniu jest dziurawy.
O co zabiegać powinien europoseł z regionu, by zyskiwały Szczecin i województwo? M.in. na ten temat dyskutowali we wtorek dwaj ekonomiści, profesorowie Bogusław Liberadzki (były minister transportu, lista SLD-UP) i Juliusz Engelhardt (wiceminister infrastruktury, lista PSL). Spotkali się na wydziale zarządzania i ekonomiki usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Słuchaczami byli głównie studenci kierunków transportowych z US oraz Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technicznego, którym wykładowcy w ramach zajęć zalecili przedwyborczą debatę. Nie było sporu, nawet dyskusji. Kandydaci zgodnie odpowiadali na pytania.
Czytaj dalej >>
Lista NewsówKandydaci do europarlamentu mówili o wielkiej polityce transportowej. Studenci pytali o przyziemne utrudnienia: dlaczego pasażer z opłaconym biletem musi jechać na stojąco w brudnym i dusznym wagonie, albo dlaczego polski asfalt w dwa miesiące po położeniu jest dziurawy.
O co zabiegać powinien europoseł z regionu, by zyskiwały Szczecin i województwo? M.in. na ten temat dyskutowali we wtorek dwaj ekonomiści, profesorowie Bogusław Liberadzki (były minister transportu, lista SLD-UP) i Juliusz Engelhardt (wiceminister infrastruktury, lista PSL). Spotkali się na wydziale zarządzania i ekonomiki usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Słuchaczami byli głównie studenci kierunków transportowych z US oraz Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technicznego, którym wykładowcy w ramach zajęć zalecili przedwyborczą debatę. Nie było sporu, nawet dyskusji. Kandydaci zgodnie odpowiadali na pytania.
Czytaj dalej >>