Miasto wielkich wydarzeń
Data: 19.08.2009
Katowice w ramach hasła "Miasto wielkich wydarzeń" będą się reklamowały na terenie całej Polski. Co miesiąc pojawią się billboardy promujące jakąś imprezę. Czy rzeczywiście zasługują na miano wielkich i czy ściągną do miasta tłumy zainteresowanych?
Kampania będzie kosztowała 1 mln 125 tys. zł. Połowę tej kwoty daje Unia Europejska. Plakaty pojawią się w przyszłym roku w największych miastach w Polsce. W październiku magistrat ogłosi przetarg na wybór agencji reklamowej, która przygotuje koncepcję graficzną kampanii. Zgodnie z wymogami konkursu promować można tylko wydarzenia miejskie związane z kulturą. - Z wielkich wydarzeń wypadł w tym projekcie sport oraz koncerty gwiazd muzycznych organizowane na Stadionie Śląskim. Nawet gdyby w przyszłym roku miał zagrać zespół z podobnej półki jak ostatnio U2, to do promocji się nie kwalifikuje, ponieważ stadion nie należy do Katowic - wyjaśnia Małgorzata Domagalska z biura funduszy europejskich.
Czym zatem urzędnicy zamierzają się pochwalić?
Czytaj dalej >>
Lista NewsówKampania będzie kosztowała 1 mln 125 tys. zł. Połowę tej kwoty daje Unia Europejska. Plakaty pojawią się w przyszłym roku w największych miastach w Polsce. W październiku magistrat ogłosi przetarg na wybór agencji reklamowej, która przygotuje koncepcję graficzną kampanii. Zgodnie z wymogami konkursu promować można tylko wydarzenia miejskie związane z kulturą. - Z wielkich wydarzeń wypadł w tym projekcie sport oraz koncerty gwiazd muzycznych organizowane na Stadionie Śląskim. Nawet gdyby w przyszłym roku miał zagrać zespół z podobnej półki jak ostatnio U2, to do promocji się nie kwalifikuje, ponieważ stadion nie należy do Katowic - wyjaśnia Małgorzata Domagalska z biura funduszy europejskich.
Czym zatem urzędnicy zamierzają się pochwalić?
Czytaj dalej >>