"Orły polskiego budownictwa"-wyniki
Data: 22.06.2009
Konkurs jest organizowany przez Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza oraz Europę 2000 Consulting Sp. z o.o. Uroczyste ogłoszenie wyników odbyło się już tradycyjnie w Hotelu Gromada w Warszawie, podczas Wielkiej Gali Samorządu i Biznesu. W II edycji konkursu tak jak i rok temu rywalizacja była bardzo zacięta, bowiem wszystkie nominowane firmy reprezentowały bardzo wysoki poziom. Ta edycja liczyła ponad 80 przedsiębiorstw z branży budowlanej.
Konkurs jest organizowany przez Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza oraz Europę 2000 Consulting Sp. z o.o. Uroczyste ogłoszenie wyników odbyło się już tradycyjnie w Hotelu Gromada w Warszawie, podczas Wielkiej Gali Samorządu i Biznesu. W II edycji konkursu tak jak i rok temu rywalizacja była bardzo zacięta, bowiem wszystkie nominowane firmy reprezentowały bardzo wysoki poziom. Ta edycja liczyła ponad 80 przedsiębiorstw z branży budowlanej.
Celem konkursu jest wyłonienie i promocja tych przedsiębiorstw budowlanych, które poprzez nowoczesne produkty, usługi, technologie, procesy oraz metody organizacji i zarządzania tworzą budownictwo nowoczesne, bezpieczne i konkurencyjne, w pełni zaspokajających potrzeby konsumentów. Konkurs pomoże w dalszym rozwoju i ułatwi promocję, jak również pozyskiwanie nowych klientów i nowych rynków zbytu.
Czytaj dalej >>
Lista NewsówKonkurs jest organizowany przez Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza oraz Europę 2000 Consulting Sp. z o.o. Uroczyste ogłoszenie wyników odbyło się już tradycyjnie w Hotelu Gromada w Warszawie, podczas Wielkiej Gali Samorządu i Biznesu. W II edycji konkursu tak jak i rok temu rywalizacja była bardzo zacięta, bowiem wszystkie nominowane firmy reprezentowały bardzo wysoki poziom. Ta edycja liczyła ponad 80 przedsiębiorstw z branży budowlanej.
Celem konkursu jest wyłonienie i promocja tych przedsiębiorstw budowlanych, które poprzez nowoczesne produkty, usługi, technologie, procesy oraz metody organizacji i zarządzania tworzą budownictwo nowoczesne, bezpieczne i konkurencyjne, w pełni zaspokajających potrzeby konsumentów. Konkurs pomoże w dalszym rozwoju i ułatwi promocję, jak również pozyskiwanie nowych klientów i nowych rynków zbytu.
Czytaj dalej >>