Orzeźwiaj polskie miasta z PEPSI

Data: 28.01.2010
Orzeźwiaj polskie miasta z PEPSIJak wyglądałby Pałac Kultury i Nauki, gdyby dziś projektowali go młodzi architekci? Które dzielnice lub budynki w Polsce wymagają orzeźwienia? Odpowiedzi na te pytania szukać będzie marka Pepsi, której celem na 2010 rok jest „orzeźwianie świata”. Ogłoszony właśnie na www.pepsi.pl konkurs, daje szanse młodym ludziom na przedstawienie własnej wizji znanych miejsc w całej Polsce. W 2010 roku Pepsi przeszła prawdziwie rewolucyjną zmianę wizerunku.

Na puszkach, które zyskały nowy wygląd, pojawiło się zupełnie nowe logo. Jednocześnie marka zaapelowała do młodych ludzi, by odważyli się orzeźwić otaczającą rzeczywistość. Zachęcić ma ich do tego konkurs na stronie www.pepsi.pl , który rozgrywany jest na dwóch poziomach. Pierwszy etap konkursu daje możliwość wykazania się wszystkim pasjonatom architektury – studentom, projektantom czy choćby grafikom komputerowym. Mają oni świeżym okiem spojrzeć na warszawski Pałac Kultury i Nauki i zaproponować jego modernizację.


Czytaj dalej  >>
Lista Newsów