Konkurs na koncepcję kwiaciarni "Green Store"

Konkurs na koncepcję kwiaciarni

Zaprojektuj sklep z artykułami florystycznymi i weź udział w międzynarodowym konkursie "Green Store"!

Zadanie polega na opracowaniu projektu kwiaciarni, w której przybliżony zostanie klientom proces uprawy i pozyskiwania roślin. Najczęściej szklarnie, w których uprawiane są rośliny często oddalone są od samego sklepu ze sprzedażą detaliczną. Myśl przewodnia konkursu opiera się na połączeniu tych dwóch obiektów. Konkurs ma charakter koncepcyjny i nie jest realizacyjny. Jego celem jest zebranie najciekawszych pomysłów na tego typu rozwiązania.

Maksymalna pula nagród uzależniona jest od liczby uczestników. Obowiązują opłaty rejestracyjne.

Konkurs prowadzony jest w języku angielskim. Można wziąć w nim udział indywidualnie lub zespołowo. 

Opis oryginalny:

Today florists are more often than not small spaces where the source of the products is removed from the retail experience. Functional greenhouses often far from the store itself supply these stores that then supply these plants to consumers.  What if we could combine the values of a florist to an immersive retail experience where a consumer doesn’t just passively receive plants but can experience the specific and often even detailed needs of the plants they take home. The challenge here is to design one such space for a florist. The store must not just provide an immersive retail experience but it must also help the florist make his process and efforts more tangible and visible. 

Terminy:
  • Rejestracja - do 15 sierpnia 2022 roku.
  • Przesyłanie prac - do 16 sierpnia 2022 roku.
Szczegóły na stronie konkursu.


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»