Międzynarodowy konkurs dla studentów - Avani Essay Prize 2024
Instytut wzornictwa Avani zaprasza do udziału w międzynarodowym konkursie na najlepsze eseje. Wyzwanie kierowane jest do studentów.
Temat konkursu to „Emerging Landscapes” i dotyczy wizji nowego, miejskiego krajobrazu. Zagadnienie to łączy różne dziedziny i dyskursy naukowe, aby odpowiedzieć na pytanie, jak będzie wyglądać krajobraz w przyszłości. Organizatorzy zwracają uwagę między innymi na wpływ człowieka na otoczenie.
— Pojęcie „krajobraz” jest wieloznaczne i posiada różnorodne definicje w różnych dziedzinach. Geograf James Duncan określa je jako zarówno wygląd obszaru, jak i zbiór obiektów, które ten wygląd tworzą. Architekt Patrick Nuttgens widzi krajobraz jako fizyczne otoczenie i intelektualną konstrukcję definiującą ludzką egzystencję na przestrzeni czasu. Edward Relph dodaje, że jest to mieszanka naturalnego i kulturowego, materiałowego i systemowego, kształtowana przez procesy historyczne, społeczne i ekologiczne — piszą organizatorzy.
Zadaniem uczestników konkursu jest zastanowienie się nad zmianami w krajobrazie i ich konsekwencjami w przyszłości. - Jak te zmieniające się wzorce kwestionują tradycyjne normy? Jak może wyglądać krajobraz przyszłości? Jaką rolę mogą odegrać architektura i design w odpowiedzi na te zmiany? - pytają organizatorzy.
Eseje w języku angielskim muszą liczyć od 1500 do 2000 słów. Do swojej pracy można załączyć maksymalnie trzy fotografie. Pracę można napisać indywidualnie lub zespołowo (maksymalnie dwóch autorów). Esej musi zawierać tytuł oraz imię i nazwisko autora/autorów.
Laureaci konkursu otrzymają nagrody pieniężne, a ich prace zostaną opublikowane w czasopiśmie organizatora.
Termin przesyłania zgłoszeń upływa 20 grudnia 2024 roku. Wyniki zostaną ogłoszone 15 stycznia 2025 roku.
Organizatorem konkursu jest Avani Institute of Design, prywatna uczelnia w Thamarasserry, Kozhikode, w Kerali (Indie), założona w 2015 roku.
Szczegóły na stronie instytutu stronie konkursu.
Data publikacji: 1.12.2024
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»