Markus Miessen w centrum Manggha

Data: 29.11.2010
Markus Miessen w centrum MangghaSzóstego grudnia o godzinie  18.00 zapraszamy do Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie na wykład-spotkanie Markusa Miessena pod tytułem 'THE NIGHTMARE OF PARTICIPATION'.  Jest to  ostatni już w tym roku wykład z cyklu 'Co to jest Architektura?' Markus Miessen (urodzony w 1978 w Bonn) to architekt, badacz i pisarz, dyrektor Studio Miessen. Markus Miessen jest także partnerem berlińskiego studia architektonicznego nOffice (założonego w 2007 roku), rozwijającego praktykę na pograniczu krytycznej architektury, interwencji urbanistycznej i świata sztuki.

Czytaj dalej >>

więcej

Typespotting Warsaw

Data: 29.11.2010
Typespotting WarsawNajciekawsze formy liternicze, szyldy i napisy Warszawy są prezentowane na wystawie  „Typespotting Warsaw” Artura Frankowskiego. Liternictwo miejskie to napisy z folii, precyzyjnie cięte w kamieniu, a także neony z urwanymi rurkami przekazujące tajemnicze treści. Artur Frankowski – designer, typograf i projektant krojów pism. Należy do międzynarodowego stowarzyszenia typograficznego ATypI oraz Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Współzałożyciel studia projektowo-typograficznego Fontarte.

Czytaj dalej >>

więcej



IN-OUT design trendy 2010

Data: 26.11.2010
 „Info-Inwest” zaprasza na kolejną imprezę z  cyklu „In-Out Design Trendy 2010”, tym razem do Katowic! 1 grudnia,  Galeria Szyb Wilson, ul. Oswobodzenia 1. To już kolejna impreza przedstawiająca trendy i praktyczne rozwiązania w projektowaniu i aranżacji wnętrz...

Czytaj dalej >>

więcej

Diament meblarstwa

Data: 26.11.2010
Diament meblarstwaMeble.pl sp. z o.o. oraz Wydawnictwo meble.pl sp. z o.o. organizują konkurs „Diament Meblarstwa”, organizowany wspólnie z miesięcznikiem branżowym „BIZNES meble.pl”. Adresowany jest on do producentów mebli, akcesoriów, półfabrykatów i komponentów meblowych mających siedzibę lub przedstawicielstwo na terenie Polski. Nagrody w konkursie „Diament Meblarstwa” są potwierdzeniem doskonałego wzornictwa i oryginalności produktów, wskazaniem doskonałego wizerunku producenta i znakomitego postrzegania przez klientów oraz ekspertów.

Czytaj dalej >>

więcej