Prospects in Poland
Data: 12.02.2010Podczas gdy świat ogarniał kryzys finansowy, a kolejne sektory gospodarki minimalizowały aktywność, Polska znajdowała się we względnie dobrej i bezpiecznej sytuacji makroekonomicznej. Na tle innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej wypadaliśmy i wypadamy naprawdę nieźle. Wbrew globalnym tendencjom nasz rynek pozostawał poza epicentrum światowej recesji.
Polska dostała szansę wypracowania sobie w oczach inwestorów wizerunku „kryzysowego lidera” - stabilnego, bezpiecznego i z perspektywami na rozwój. Pytanie brzmi, czy ją wykorzystała. Na początku marca rozpocznie się cykl seminariów inwestycyjnych Prospects in Poland 2010, podczas których poznamy opinie ekspertów na ten temat, a także ich własne poglądy dotyczące dalszych możliwości rozwoju.
Czytaj dalej >>
Polska dostała szansę wypracowania sobie w oczach inwestorów wizerunku „kryzysowego lidera” - stabilnego, bezpiecznego i z perspektywami na rozwój. Pytanie brzmi, czy ją wykorzystała. Na początku marca rozpocznie się cykl seminariów inwestycyjnych Prospects in Poland 2010, podczas których poznamy opinie ekspertów na ten temat, a także ich własne poglądy dotyczące dalszych możliwości rozwoju.
Czytaj dalej >>
Smart-ologic Corian Living
Data: 12.02.2010“Smart-ologic Corian® Living” to nazwa najnowszego projektu wnętrza, który DuPont™ Corian® i Karim Rashid zaproponują w kwietniu 2010, podczas tygodnia designu w Mediolanie. Ta inteligentna i przyjazna środowisku koncepcja domu zaprojektowana przez Karim Rashida jest oparta na wszechstronności oraz na sławnym ze swoich właściwości sensualnych DuPont™ Corian® - zaawansowanego materiału powierzchniowego.
Czytaj dalej >>
Czytaj dalej >>
SUKCESJA – nowa inwestycja w Łodzi
Data: 11.02.2010SUKCESJA – tak będzie się nazywać nowe centrum biznesowo-handlowo-rozrywkowe, które powstanie przy al. Politechniki 5 w Łodzi. Inwestorem jest łódzka spółka Fabryka Biznesu, a budowa ma się rozpocząć jesienią tego roku.
W kompleksie o całkowitej powierzchni 150 tys. mkw. będą m.in.: galeria handlowa z marketem i licznymi sklepami różnych branż, nowoczesny hotel (ok. 160 pokoi i zaplecze konferencyjne), część rozrywkowo-rekreacyjna (9 sal kinowych, kręgielnia, boiska do squash’a, ściana wspinaczkowa, fantasy park, klub fitness i SPA), część gastronomiczna z restauracjami, barami i kawiarenkami, biurowiec klasy A i parking podziemny na ok. 1500 samochodów. Zatrudnienie we wszystkich obiektach znajdzie docelowo ponad 2600 osób.
Czytaj dalej >>
W kompleksie o całkowitej powierzchni 150 tys. mkw. będą m.in.: galeria handlowa z marketem i licznymi sklepami różnych branż, nowoczesny hotel (ok. 160 pokoi i zaplecze konferencyjne), część rozrywkowo-rekreacyjna (9 sal kinowych, kręgielnia, boiska do squash’a, ściana wspinaczkowa, fantasy park, klub fitness i SPA), część gastronomiczna z restauracjami, barami i kawiarenkami, biurowiec klasy A i parking podziemny na ok. 1500 samochodów. Zatrudnienie we wszystkich obiektach znajdzie docelowo ponad 2600 osób.
Czytaj dalej >>
OKNOPLAST TOP MARKĄ 2010 roku
Data: 11.02.2010OKNOPLAST-Kraków znalazł się w prestiżowym gronie najlepiej postrzeganych marek ogólnopolskiego zestawienia - Top Marka 2010. Ranking ten jest częścią największego obecnie w Polsce programu konsumenckiego - Laur Konsumenta.
W ocenie wzięto pod uwagę popularność marki wśród polskich konsumentów na przestrzeni ostatnich pięciu lat. OKNOPLAST-Kraków okazał się „topową marką” w kategorii „Wyposażenie budownictwa”.
W ocenie wzięto pod uwagę popularność marki wśród polskich konsumentów na przestrzeni ostatnich pięciu lat. OKNOPLAST-Kraków okazał się „topową marką” w kategorii „Wyposażenie budownictwa”.
Czytaj dalej >>