Remont budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim
Piotrków Trybunalski: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie częściowego remontu budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, przy Al. 3 Maja 33. Numer ogłoszenia: 143936 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie częściowego remontu budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, przy Al. 3 Maja 33
Szczegółowy zakres robót określają:
1. Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
Decyzja o warunkach zabudowy, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.
Miejsce budowy: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3 Maja 33.
2.Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
2.1.Opracowania koncepcji uzgodnionej przez odpowiednich rzeczoznawców na podstawie przekazanego przez Zamawiającego programu funkcjonalno-użytkowego, koncepcja musi być przedstawiona Zamawiającemu do akceptacji, (Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w stosunku do koncepcji stanowiącej załącznik programu funkcjonalno-użytkowego pod warunkiem, że zaproponowana zmiana uzyska jego akceptację),
2.2.opracowanie dokumentacji projektowej, projektu budowlanego w zakresie koniecznym do zrealizowania inwestycji
zgodnie z rozporz. Min. Infrastruktury z dnia 2 września2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej (Dz. U. Nr 202 z 2004r., poz. 2072, Dz. U. Nr 75 z 2005r., poz. 664),
2.3.dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymogami art. 20 ust. 1, Ustawy Prawo budowlane,
2.4.projektant będzie konsultował z Zamawiającym na bieżąco rozwiązania projektowe w trakcie realizacji projektu
w tym dobór materiałów oraz technologii,
2.5.dokonania wszelkich uzgodnień branżowych i administracyjnych,
2.6.przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego,
zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy, zwłaszcza pozwolenia na budowę,
2.7.realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową,
2.8.wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń, rozruchów i odbiorów technicznych wraz
z poniesieniem kosztów ewentualnych opłat,
2.9.sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
2.10.ustanowienie kierownika budowy,
2.11.naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót, przywrócenie do stanu pierwotnego,
2.12.przekazania zrealizowanych robót Zamawiającemu,
2.13.zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się
na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane
będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektu,
2.14.W trakcie wykonywania prac budynek nie będzie wyłączony z użytkowania.
W związku z powyższym wszelkie roboty budowlane wymagające użycia sprzętu lub materiałów mogących zakłócić pracę urzędu winny być wykonywane po godzinie 15.00.
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać będą warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją).
Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP,
a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy włącznie z wbudowanymi materiałami.
Okres gwarancji i rękojmi ustala się na 36 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego na całość zamówienia..
Szczegóły dotyczące przetargu na stronie: www.przetargi.egospodarka.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie częściowego remontu budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, przy Al. 3 Maja 33
Szczegółowy zakres robót określają:
1. Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
Decyzja o warunkach zabudowy, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.
Miejsce budowy: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3 Maja 33.
2.Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
2.1.Opracowania koncepcji uzgodnionej przez odpowiednich rzeczoznawców na podstawie przekazanego przez Zamawiającego programu funkcjonalno-użytkowego, koncepcja musi być przedstawiona Zamawiającemu do akceptacji, (Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w stosunku do koncepcji stanowiącej załącznik programu funkcjonalno-użytkowego pod warunkiem, że zaproponowana zmiana uzyska jego akceptację),
2.2.opracowanie dokumentacji projektowej, projektu budowlanego w zakresie koniecznym do zrealizowania inwestycji
zgodnie z rozporz. Min. Infrastruktury z dnia 2 września2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej (Dz. U. Nr 202 z 2004r., poz. 2072, Dz. U. Nr 75 z 2005r., poz. 664),
2.3.dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymogami art. 20 ust. 1, Ustawy Prawo budowlane,
2.4.projektant będzie konsultował z Zamawiającym na bieżąco rozwiązania projektowe w trakcie realizacji projektu
w tym dobór materiałów oraz technologii,
2.5.dokonania wszelkich uzgodnień branżowych i administracyjnych,
2.6.przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego,
zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy, zwłaszcza pozwolenia na budowę,
2.7.realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową,
2.8.wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń, rozruchów i odbiorów technicznych wraz
z poniesieniem kosztów ewentualnych opłat,
2.9.sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
2.10.ustanowienie kierownika budowy,
2.11.naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót, przywrócenie do stanu pierwotnego,
2.12.przekazania zrealizowanych robót Zamawiającemu,
2.13.zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się
na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane
będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektu,
2.14.W trakcie wykonywania prac budynek nie będzie wyłączony z użytkowania.
W związku z powyższym wszelkie roboty budowlane wymagające użycia sprzętu lub materiałów mogących zakłócić pracę urzędu winny być wykonywane po godzinie 15.00.
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać będą warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją).
Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP,
a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy włącznie z wbudowanymi materiałami.
Okres gwarancji i rękojmi ustala się na 36 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego na całość zamówienia..
Szczegóły dotyczące przetargu na stronie: www.przetargi.egospodarka.pl
Data publikacji: 26.05.2010
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»