Baltic Wood wspiera polską muzykę

Baltic Wood wspiera polską muzykę
Jak podbić świat swoim produktem? Baltic Wood doskonale to wie, realizując skutecznie strategię ekspansji międzynarodowej. Firma od lat wspiera również inicjatywy kulturalne angażujące ludzi z różnych środowisk artystycznych – świata mody, designu czy muzyki. Tym razem Baltic Wood został sponsorem strategicznym konferencji oraz festiwalu „Tak Brzmi Miasto 2016: EXPORT”, który odbędzie się 11-12 listopada w Krakowie.

Baltic Wood to znana na świecie polska firma, która od ponad 16 lat produkuje podłogi drewniane klasy premium. Produkty firmy oferowane są przez 350 partnerów z 52 krajów świata. Strategia sprzedażowa wspierana jest przez innowacyjną na tle branży strategię komunikacji wizualnej inspirowanej trendami ze świata mody i designu.

Dobry wzór
Dlaczego firma Baltic Wood angażuje się w wydarzenie tego typu? Jak mówi Grzegorz Wójcik, prezes zarządu Baltic Wood: – Nasze działania to efekt holistycznego traktowania piękna, w którym elementy takie jak wystrój wnętrz, ubiór, muzyka czy sztuki wizualne wzajemnie się przeplatają i uzupełniają. Naszym celem jest trafienie do jak najszerszego grona osób preferujących różne style życia, mających odmienne zainteresowania i pomysły na spędzenie wolnego czasu, ale które łączy wspólny mianownik, jakim jest poszukiwanie własnego „ja” w każdej dziedzinie życia. Z tego względu istotne dla naszej marki jest wspieranie różnych inicjatyw kulturalnych, także muzycznych.

Muzyka ponad granicami
„Tak Brzmi Miasto 2016: EXPORT” to wydarzenie kulturalne łączące w sobie koncerty i ponad 30 paneli, wykładów, prezentacji oraz warsztatów z międzynarodowymi specjalistami – muzykami, organizatorami festiwali, menedżerami, dziennikarzami czy wydawcami muzyki. Podczas spotkań, zorganizowanych w Składzie Długa w Krakowie, poruszane będą tematy dotyczące współpracy zagranicznej w branży muzycznej. Uczestnicy będą dyskutować m.in. o tym, jak skutecznie eksportować swoją muzykę, w jakim kraju polska muzyka ma największą szansę na sukces, czy jak zorganizować środki na zagraniczne trasy koncertowe.

Podłoga zagra pierwsze skrzypce
Na czym dokładnie będzie polegała współpraca Baltic Wood z organizatorami „Tak Brzmi Miasto 2016: EXPORT”? Jako sponsor wydarzenia firma ma możliwość dotarcia z ekspozycją swoich podłóg do ponad 300 osób, którzy podczas dwóch dni wezmą udział w panelach dyskusyjnych, spotkaniach i wykładach.




Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»