Złoty Laur Klienta 2011 dla Schüco
Kompleksowe aluminiowe systemy okienne i fasadowe marki Schüco zostały nagrodzone Złotym Laurem Klienta 2011. O prestiżowym wyróżnieniu zadecydowali sami odbiorcy, którzy docenili doskonałe parametry, wysoką jakość i doskonałe walory estetyczne innowacyjnych rozwiązań proponowanych przez Schüco.
Przyszłość budownictwa to energooszczędne budynki pozwalające oszczędzać, magazynować oraz generować energię. Firma Schüco zrozumiała ten trend rozwojowy wcześniej niż inni wprowadzając program Energy3, promujący obiekty o niemal zerowym zapotrzebowaniu na energię a przy tym unikalne pod względem architektonicznym. Kompletne rozwiązania ciepłych okien aluminiowych i fasad marki Schüco już zdobyły uznanie projektantów w 78 krajach świata. Jednakże najlepszym testem na dostosowanie oferty do potrzeb rynku jest opinia klientów, którzy już po raz szósty nagrodzili markę Schüco Złotym Laurem Klienta. Profile i systemy z aluminium sygnowane marką Schüco uzyskały w plebiscycie prawie dwukrotną przewagę liczby głosów nad kolejnym laureatem!
Kompleksowe rozwiązania dla czystej planety
Pełny program ciepłych aluminiowych okien, drzwi i fasad marki Schüco pozwala na realizację szerokiej gamy obiektów, od budownictwa mieszkaniowego poprzez komercyjne aż po budynki użyteczności publicznej. Okna Schüco AWS 90+.SI w standadzie pasywnym uzyskują parametry lepsze niż większość najlepszych ciepłych okien z PVC a przy tym spełniają najwyższe kryteria designu. Połączenie eleganckiego charakteru aluminium ze smukłym kształtem profili wyznacza całkiem nowe standardy w dziedzinie nowoczesnej architektury, zarówno mieszkaniowej jak i komercyjnej. Wraz z ultraciepłymi aluminiowymi drzwiami zewnętrznymi Schüco ADS 90.SI pozwalają komponować fasady o formalnym, harmonijnym wyglądzie. Natomiast drzwi przesuwne Schüco ASS 70.HI dają szerokie możliwości architektonicznego kształtowania wnętrza i zewnętrznej formy budynku. Szerokość i wysokość skrzydeł może osiągać nawet do 3 m, co gwarantuje dostęp maksymalnej ilości światła. Oferta Schüco wpisuje się tym samym w obecne i przyszłe potrzeby również polskiego rynku budowlanego, który stoi u progu prawdziwej „rewolucji energooszczędności”.
- Naszą wygraną w kategorii Profile i systemy z aluminium odbieramy jako bardzo pozytywny sygnał dla przyszłości branży budowlanej. Z roku na rok rośnie liczba świadomych inwestorów, którzy obok zysku ekonomicznego biorą pod uwagę zrównoważony charakter rozwiązań. Zwiększają się wymagania w stosunku do projektowanych obiektów, które muszą być już nie tylko estetyczne lecz również energooszczędne, także dzięki wykorzystaniu alternatywnych źródeł energii – mówi Andrzej Polijaniuk, Dyrektor ds. Marketingu i Produktu w firmie Schüco Polska.
Architektura, która procentuje
Szeroka gama termoizolowanych fasad, od słupowo ryglowych poprzez strukturalne aż po elementowe pozwala na realizację zrównoważonych środowiskowo i spójnych estetycznie kompozycji fasadowych. Program Energy3 postuluje jednak coś więcej niż zapobieganie utracie ciepła w budynku, dlatego rozwiązania fasadowe marki Schüco dają opcję rozbudowania powłoki budynku o dodatkowe funkcje. Wraz z elementami uzupełniającymi: zintegrowanymi modułami fotowoltaicznymi, kolektorami słonecznymi i mechatronicznymi okuciami tworzą kompletny wachlarz rozwiązań dla ambitnej i przyjaznej środowisku architektury. Certyfikowane przez Instytut Domów Pasywnych w Darmstadt pasywne fasady Schüco FW 50+.SI i FW 60+.SI nie tylko pozwalają poprawić bilans energetyczny budynków, w których zostały zastosowane, lecz również mogą być swobodnie łączone z modułami fotowoltaicznymi z serii ProSol TF. Fasady E2 i ERC 50 to gotowe rozwiązania pozwalające na elektroniczne połączenie wszystkich aktywnych elementów fasady, takich jak okna czy rolety. Fasada renowacyjna Schüco ERC 50 może dodatkowo pełnić dodatkowe funkcje mechanicznej wentylacji z odzyskiem ciepła, wentylacji czy generowania energii. Pozyskiwanie darmowej energii elektrycznej umożliwiają zintegrowane z dowolnym elementem powłoki budynku, wysokowydajne ogniwa fotowoltaiczne. Dzięki temu powstaje inteligentny obiekt, który jest w stanie reagować na zewnętrzne warunki jak żywy organizm, dostosowujący stopień wentylacji czy doświetlenia pomieszczeń.
Przyznany Złoty Laur Klienta w kategorii „Profile i systemy z aluminium” to już szóste wyróżnienie dla produktów marki Schüco i trzecie w kategorii „Systemy z Aluminium”. Badania przeprowadzane metodą ankiet telefonicznych, elektronicznych, a także „face to face” pozwalają stworzyć wiarygodną analizę popularności marek budowlanych i satysfakcji z ich zakupu. W konkursie nie bierze się pod uwagę wielkości sprzedaży, lecz opinie mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy, najbardziej pożądany i godny polecenia.
Firma Schüco w Polsce: Schüco International Polska Sp. z o.o. www.schueco.com >>
Data publikacji: 22.11.2011
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»