Black Red White Konsumenckim Liderem Jakości 2012
Firma Black Red White zdobyła brązowe godło w programie „Konsumencki Lider Jakości 2012” w kategorii „Meble”. Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest – za pośrednictwem redakcji Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego dodatku do Dziennika Gazety Prawnej – przez samych konsumentów. Misją programu jest poprawa jakości i standardów obsługi konsumenckiej w Polsce.
Brązowe godło – nadane Black Red White w kategorii „Meble” – świadczy o ogromnym zaufaniu Klientów wobec firmy i oferowanych przez nią produktów. Na swój wizerunek Black Red White pracuje ponad 20 lat, oferując nie tylko atrakcyjny wzorniczo i jakościowo asortyment w przystępnych cenach, ale systematycznie podnosząc także standardy obsługi Klienta.
„Prestiżowe 3. miejsce uzyskane w programie Konsumencki Lider Jakości 2012 jest dla Black Red White cennym wyróżnieniem, ponieważ oceny dokonali nasi Klienci. Cieszymy się, że oferta Black Red White oraz wysoka jakość obsługi zostały docenione przez konsumentów. Mamy nadzieję, że w kolejnych latach nie tylko utrzymamy, ale podniesiemy standardy obsługi, by zapewnić jak najwyższy serwis osobom robiącym zakupy w salonach Black Red White” – powiedział Mariusz Serafin, dyrektor ds. Marketingu i Aranżacji Black Red White SA.
„Konsumencki Lider Jakości” jest już kolejną nagrodą przyznaną w ostatnich latach Grupie Black Red White za jakość produktów i wysokie standardy obsługi Klienta. W 2011 roku Grupa otrzymała Certyfikat Polish Product w kategorii ‘Firma Roku’, m.in. za wysoki poziom świadczonych usług. Z kolei w 2009 roku firmie Black Red White przyznano – na podstawie opinii konsumentów – godło „Jakość Obsługi 2008” w kategorii „Meble”.
www.brw.com.pl
Data publikacji: 28.11.2012
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»