Aluprof partnerem strategicznym V Kongresu Stolarki Polskiej
Kongres stolarki jest jednym z najważniejszych wydarzeń w branży. Co roku przedstawiciele przedsiębiorstw, reprezentanci świata nauki, polityki i media spotykają, aby omówić kondycję i przyszłość tej jednej z ważniejszych gałęzi polskiej gospodarki. Tej edycji Kongresu towarzyszyło będzie także rozstrzygnięcie konkursu Bargework – Biuro Na Wodzie.
Aluprof, jako producent nowatorskich rozwiązań dla budownictwa został partnerem nie tylko kongresu ale także innowacyjnego konkursu Bargework – Biuro Na Wodzie. Jego celem jest zaprojektowanie modułowego budynku, który będzie w całości unosił się na Wiśle. Konkurs na biurowiec zlokalizowany na rzece to unikalna inicjatywa i doskonała okazja by stworzyć obiekt o niebanalnej bryle, który wzbogaci architekturę Warszawy a jednocześnie wpisze się w tkankę miejską. Nasza firma chętnie wspiera przedsięwzięcia mające szansę wpłynąć na rozwój architektury, dlatego z przyjemnością zaangażowaliśmy się w konkurs Bargework – mówi Tomasz Grela, Prezes Zarządu Aluprof S.A.
Najlepsza praca zostanie nagrodzona podczas V Kongresu Stolarki Polskiej. Wówczas uroczyście odsłonięta będzie makieta budynku a zwycięzca otrzyma 20 000 PLN.
V Kongres Stolarki Polskiej to także cykl spotkań i paneli dyskusyjnych, w czasie których zapadają decyzje ważne dla całego środowiska, wyznaczające kierunki rozwoju, sposoby promocji na rynkach zagranicznych i wsparcia ze strony instytucji rządowych. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będą szanse i zagrożenia jakie niesie wprowadzanie marki na międzynarodowy rynek oraz budowanie polskiej marki za granicą. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw postrzegana jest jako droga pozwalająca na zwiększenie rentowności i dalszy rozwój branży. Widoczne ożywienie gospodarcze jest dużą szansą dla producentów i dystrybutorów. Kolejną ważną kwestią będą zagadnienia związane z architekturą oraz prawidłowym montażem stolarki. Systemy Aluprof są wykorzystywane w wielu obiektach na świecie, przez co od lat budujemy wizerunek marki i Polski za granicą. Wielu naszych klientów z powodzeniem eksportuje nasze produkty. Jesteśmy zaangażowani w rozwój branży, więc rola partnera strategicznego kongresu jest dla nas wielkim zaszczytem - mówi Tomasz Grela z Aluprof S.A. Kluczem do sukcesu Aluprof jest współpraca z architektami i inwestorami, godzenie artystycznego wymiaru budynku z podejściem ekonomicznym i funkcjonalnym. Wiele rozwiązań zostało początkowo opracowanych właśnie z myślą o konkretnym projektach.
Na Kongresie po raz drugi wręczone zostaną także nagrody Orły Polskiej Stolarki. Przyznawane są one w dwóch kategoriach: "Lider Eksportu Polskiej Myśli Technicznej" oraz "Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej". Pierwsza trafi do najlepszych eksporterów rozwiązań stolarki budowlanej, którzy swoją działalnością promują polską branże zagranicą. W kategorii "Osobowość" statuetkę otrzymuje osoba które w sposób szczególny przyczyniła się do rozwoju branży stolarki, firmy lub konkretnego produktu.
V Kongres Stolarki odbędzie się 22 - 23 maja w Warszawie.
Aluprof, jako producent nowatorskich rozwiązań dla budownictwa został partnerem nie tylko kongresu ale także innowacyjnego konkursu Bargework – Biuro Na Wodzie. Jego celem jest zaprojektowanie modułowego budynku, który będzie w całości unosił się na Wiśle. Konkurs na biurowiec zlokalizowany na rzece to unikalna inicjatywa i doskonała okazja by stworzyć obiekt o niebanalnej bryle, który wzbogaci architekturę Warszawy a jednocześnie wpisze się w tkankę miejską. Nasza firma chętnie wspiera przedsięwzięcia mające szansę wpłynąć na rozwój architektury, dlatego z przyjemnością zaangażowaliśmy się w konkurs Bargework – mówi Tomasz Grela, Prezes Zarządu Aluprof S.A.
Najlepsza praca zostanie nagrodzona podczas V Kongresu Stolarki Polskiej. Wówczas uroczyście odsłonięta będzie makieta budynku a zwycięzca otrzyma 20 000 PLN.
V Kongres Stolarki Polskiej to także cykl spotkań i paneli dyskusyjnych, w czasie których zapadają decyzje ważne dla całego środowiska, wyznaczające kierunki rozwoju, sposoby promocji na rynkach zagranicznych i wsparcia ze strony instytucji rządowych. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będą szanse i zagrożenia jakie niesie wprowadzanie marki na międzynarodowy rynek oraz budowanie polskiej marki za granicą. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw postrzegana jest jako droga pozwalająca na zwiększenie rentowności i dalszy rozwój branży. Widoczne ożywienie gospodarcze jest dużą szansą dla producentów i dystrybutorów. Kolejną ważną kwestią będą zagadnienia związane z architekturą oraz prawidłowym montażem stolarki. Systemy Aluprof są wykorzystywane w wielu obiektach na świecie, przez co od lat budujemy wizerunek marki i Polski za granicą. Wielu naszych klientów z powodzeniem eksportuje nasze produkty. Jesteśmy zaangażowani w rozwój branży, więc rola partnera strategicznego kongresu jest dla nas wielkim zaszczytem - mówi Tomasz Grela z Aluprof S.A. Kluczem do sukcesu Aluprof jest współpraca z architektami i inwestorami, godzenie artystycznego wymiaru budynku z podejściem ekonomicznym i funkcjonalnym. Wiele rozwiązań zostało początkowo opracowanych właśnie z myślą o konkretnym projektach.
Na Kongresie po raz drugi wręczone zostaną także nagrody Orły Polskiej Stolarki. Przyznawane są one w dwóch kategoriach: "Lider Eksportu Polskiej Myśli Technicznej" oraz "Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej". Pierwsza trafi do najlepszych eksporterów rozwiązań stolarki budowlanej, którzy swoją działalnością promują polską branże zagranicą. W kategorii "Osobowość" statuetkę otrzymuje osoba które w sposób szczególny przyczyniła się do rozwoju branży stolarki, firmy lub konkretnego produktu.
V Kongres Stolarki odbędzie się 22 - 23 maja w Warszawie.
Data publikacji: 4.04.2014
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»