Profim przedstawia się na nowo

Profim przedstawia się na nowo
W ciągu ostatnich lat rozszerzyliśmy swoją ofertę o nowe produkty, spełniające najwyższe standardy jakościowe, technologiczne i estetyczne. Wraz z tą zmianą pojawiła się potrzeba bardziej aktualnego konceptu na identyfikację firmy.

Dzisiaj prezentujemy Wam nowy logotyp. Ta zmiana to pierwszy etap długofalowej strategii rozwoju marki, którą rozpoczynamy. Logotyp odzwierciedla strategię pozycjonowania Profim jako firmy, która tworzy dobrze zaprojektowane kolekcje, dostępne dla każdego klienta.

Nowe logo ma komunikować przywiązanie firmy do najwyższych standardów wzornictwa, jakości i estetyki. Charakteryzuje je prosta i stylowa typografia oraz neutralne kolory, które zostały ograniczone do odcieni szarości. Nasz nowy system identyfikacji wizualnej został tak przemyślany by stanowić jedynie tło dla produktów, które będą występowały na pierwszym planie.

Hasło kampanii promującej to „Quality seating”, a kolejnym etapem rebrandingu będzie nowy serwis internetowy, który już wkrótce zaprezentujemy…

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»