Dekoria.pl z podwójnym wyróżnieniem w rankingu Money.pl
Jak co roku serwis Money.pl ocenił 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce. Każdy z nich został poddany wnikliwej ocenie konsumentów pod względem 45 stałych kryteriów. Dekoria.pl otrzymała wyróżnienie w dwóch kategoriach: sklep wielobranżowy oraz najbardziej przyjazny sklep internetowy.
Warunkiem udziału w plebiscycie, podobnie jak w latach poprzednich, była popularność danego sklepu wśród konsumentów. Z każdej kategorii, tj. elektronika, zdrowie i uroda, kultura i rozrywka, moda, sklepy specjalistyczne, sklepy wielobranżowe oraz turystyka, wybrano po 15 sklepów, które w ubiegłym roku odwiedziła największa ilość osób. W tej edycji organizatorzy konkursu postanowili poszerzyć ranking o nową - ósmą kategorię: najbardziej przyjazny sklep internetowy.
Dekoria.pl - jeden z największych producentów tekstyliów domowych w Polsce - otrzymała wyróżnienie w dwóch kategoriach: sklepy wielobranżowe oraz najbardziej przyjazny sklep internetowy. Wygrana w rankingu jest dla nas szczególnym wyróżnieniem. Świadczy o tym, że nasz sklep każdego roku wybiera coraz większa liczba internautów. Jest także doskonałym źródłem informacji odnośnie tego, co jeszcze możemy zrobić, by stale ulepszać jakość obsługi. - komentuje Agnieszka Rybka, dyrektor handlowy Dekoria.pl. Bardzo miłą informacją była wiadomość o zajęciu miejsca na podium wśród najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Na co dzień dokładamy starań, by umiejętnie doradzać naszym klientom. Wierzymy, że tylko wtedy mogą oni otrzymać od nas ofertę dopasowaną do ich potrzeb. Cieszy mnie fakt, że nasza praca została zauważona i doceniona, dziękujemy. - dodaje Agnieszka Rybka.
Data publikacji: 1.12.2014
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»