Wyniki polskiej edycji konkursu Golden Cubes 2020/2023

Wyniki polskiej edycji konkursu Golden Cubes 2020/2023 Golden Cubes Awards, plakat konkursu, NIAiU


Ogłoszono wyniki polskiej edycji konkursu Golden Cubes 2020/2023. W konkursie oceniano działania edukacyjne z zakresu architektury i projektowania. Jury wyłoniło trzy projekty, które będą reprezentować Polskę podczas międzynarodowej edycji konkursu, oraz przyznało dwa wyróżnienia. 

Golden Cubes Awards to realizowany od 2011 roku przez Międzynarodową Unię Architektów konkurs na najciekawsze projekty z zakresu edukacji architektonicznej. W jego ramach nagradzane są osoby i instytucje propagujące wiedzę o architekturze oraz wspierające dzieci i młodzież w rozumieniu, jak kształtuje się ich najbliższe otoczenie.

Polska edycja konkursu organizowana jest przez Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki. Do konkurs wpłynęło 31 zgłoszeń od osób i organizacji z całej Polski. 

Prace w polskiej edycji oceniało jury w składzie: Jan Körbes, Magda Grabowska-Wacławek / BOVSKA, Agnieszka Rasmus-Zgorzelska, Jakub Szczęsny i Dariusz Śmiechowski.


Wyniki polskiej edycji konkursu Golden Cubes
2020/2023


Media audiowizualne
W tej kategorii nie przyznano nominacji

Publikacje
Seria książek obrazkowych ,,Miasto Potwór‘‘ i ,, Tu i teraz!”, Joanna Guszta

Instytucje
„Jakie to zwierzę?” współprojektowanie w Zoochitecture Studio, Fundacja Form i Kształtów / Zoochitecture / Iza Rutkowska

Szkoły
Na szlaku zygzaku, Katarzyna Szpernalowska / Zespół Szkół Specjalnych nr 2 w Gdańsku

Wyróżnienie
„Warsztaty architektoniczne dla ukraińskich dzieci” Joanny Tarkowskiej z Fundacji Wzornictwo i Ład

Wyróżnienie
Publikacja „Laboratorium Architektury” wydaną przez Muzeum Architektury we Wrocławiu (autorki: Patrycja Mazurek i Agnieszka Gola, ilustracje Paweł Mildner)


Więcej o kokursie i nagrodzonych projektach można przeczytać na specjalnej stronie przygotowanej przez Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki: przewodniki.niaiu.pl


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»