Ad Days
W dniach od 25 do 27 listopada 2010 odbędzie się w Łodzi drugi ogólnopolski Festiwal Reklamy Ad Days - czyli ogólnopolskie święto komunikacji społecznej, reklamy wizualnej i promocji.
Oprócz wystaw, warsztatów oraz dyskusji z udziałem ekspertów z branży przewidziano przegląd "IDEA HUNTERS" skierowany do adeptów sztuki reklamowej.
Kolejna odsłona festiwalu odbędzie się pod hasłem KONTROWERSJE i skupi się na kontrowersyjnych przekazach marketingowych. Tegoroczna edycja ma sprowokować dyskusję na temat granic w treści i formie komunikacji, które stale są przesuwane dla osiągania efektów promocyjnych.
Trzy festiwalowe dni zostaną intensywnie wypełnione. Tegoroczny program obejmuje:
* Galerię Marketingu Miejsc,
* wystawę „XX lecie polskiej reklamy”,
* wystawę „Przegląd reklamy rosyjskiej”,
* konkurs „Young Creatives Eurobest”,
* przegląd „IDEA HUNTERS”,
* case’y,
* dyskusje,
* warsztaty,
* oraz imprezy festiwalowe
Podobnie jak w roku ubiegłym, częścią Festiwalu będzie Galeria Marketingu Miejsc, czyli spotkania i galeria będące platformą wymiany doświadczeń ekspertów oraz przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za promocję miast i regionów.
AD DAYS zadebiutował na mapie łódzkich festiwali w 2009 roku i jest dedykowany dla szeroko pojętej branży kreatywnej, marketingowej, pr-owej oraz wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji społecznej, reklamy i promocji.
Przegląd "IDEA HUNTERS" jest adresowany do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, studentów oraz absolwentów wyższych uczelni, którzy nie są zawodowo związani z żadną agencją reklamową. Jego celem jest promocja twórczości, inspirowanie młodych artystów do aktywności w dziedzinie reklamy i ułatwienie im wejścia na rynek pracy. Zwycięzca przeglądu otrzyma możliwość udziału w zagranicznym szkoleniu w Hamburgu podczas europejskich finałów konkursu "Young Creatives Eurobest" z zakresu kreacji reklamy.
Impreza odbędzie się w w pofabrycznych halach Łódź Art Center.
Strona organizatora: www.addays.pl
Oprócz wystaw, warsztatów oraz dyskusji z udziałem ekspertów z branży przewidziano przegląd "IDEA HUNTERS" skierowany do adeptów sztuki reklamowej.
Kolejna odsłona festiwalu odbędzie się pod hasłem KONTROWERSJE i skupi się na kontrowersyjnych przekazach marketingowych. Tegoroczna edycja ma sprowokować dyskusję na temat granic w treści i formie komunikacji, które stale są przesuwane dla osiągania efektów promocyjnych.
Trzy festiwalowe dni zostaną intensywnie wypełnione. Tegoroczny program obejmuje:
* Galerię Marketingu Miejsc,
* wystawę „XX lecie polskiej reklamy”,
* wystawę „Przegląd reklamy rosyjskiej”,
* konkurs „Young Creatives Eurobest”,
* przegląd „IDEA HUNTERS”,
* case’y,
* dyskusje,
* warsztaty,
* oraz imprezy festiwalowe
Podobnie jak w roku ubiegłym, częścią Festiwalu będzie Galeria Marketingu Miejsc, czyli spotkania i galeria będące platformą wymiany doświadczeń ekspertów oraz przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za promocję miast i regionów.
AD DAYS zadebiutował na mapie łódzkich festiwali w 2009 roku i jest dedykowany dla szeroko pojętej branży kreatywnej, marketingowej, pr-owej oraz wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji społecznej, reklamy i promocji.
Przegląd "IDEA HUNTERS" jest adresowany do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, studentów oraz absolwentów wyższych uczelni, którzy nie są zawodowo związani z żadną agencją reklamową. Jego celem jest promocja twórczości, inspirowanie młodych artystów do aktywności w dziedzinie reklamy i ułatwienie im wejścia na rynek pracy. Zwycięzca przeglądu otrzyma możliwość udziału w zagranicznym szkoleniu w Hamburgu podczas europejskich finałów konkursu "Young Creatives Eurobest" z zakresu kreacji reklamy.
Impreza odbędzie się w w pofabrycznych halach Łódź Art Center.
Strona organizatora: www.addays.pl
Data publikacji: 12.11.2010
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»