Już od dawna wiadomo, że zieleń korzystanie wpływa na nasze zdrowie i samopoczucie, łagodzi stres i pozwala się wyciszyć. W sytuacjach napięcia instynktownie poszukujemy kontaktu z naturą. Dlatego w dzisiejszych czasach, gdy często żyjemy w pośpiechu i stresie warto zainwestować w oranżerię
>>
więcej
OKNOPLAST-Kraków znalazł się w prestiżowym gronie najlepiej postrzeganych marek ogólnopolskiego zestawienia - Top Marka 2010. Ranking ten jest częścią największego obecnie w Polsce programu konsumenckiego - Laur Konsumenta. W ocenie wzięto pod uwagę popularność marki wśród polskich konsumentów
>>
więcej
Według badań przeprowadzonych w 2009 roku na zlecenie Komendy Głównej Policji, aż 70% Polaków uważa włamanie do swojego domu lub mieszkania za mało prawdopodobne.1 Tymczasem w ubiegłym roku dochodziło codziennie do blisko 330 tego typu przestępstw! Dlatego, aby snu z powiek nie spędzała nam troska
>>
więcej
OKNOPLAST-Kraków, już po raz ósmy, znalazł się w zaszczytnym gronie laureatów Programu Gospodarczo-Konsumenckiego Solidna Firma. Ten prestiżowy certyfikat poświadcza wysoką jakość produktów firmy, a także rzetelność i wiarygodność przedsiębiorstwa. W ciągu kilkunastu lat
>>
więcej
Inteligentny dom, który sam dba o komfort i bezpieczeństwo domowników to obecnie rzeczywistość, a nie wytwór wyobraźni. Może być on dostępny dla każdego z nas. Dzięki nowoczesnym technologiom dom sam zatroszczy się o zamknięcie okna w trakcie ulewy czy właściwą wentylację pomieszczeń, zapewniającą zdrowy mikroklimat
>>
więcej
Wyrafinowana estetyka, innowacyjne rozwiązanie i najwyższa jakość. To esencja okna PLATINIUM firmy OKNOPLAST-Kraków. Podczas tegorocznych targów BUDMA otrzymało ono prestiżową nagrodę Top Builder 2010 w kategorii. Najlepszy produkt 2010 roku”
>>
więcej
Fantazyjne, niebanalne kształty, odważne kolory, dbałość o oszczędność energii i środowisko naturalne - to najważniejsze trendy w oknach na 2010 rok. Warto przyjrzeć im się bliżej, gdyż okna są jednym z najważniejszych elementów domu. Powinny pasować do jego architektury i stylu
>>
więcej