Artykuły

HISTORIA CIEPŁEM PISANA - Purmo obchodzi 30-lecie obecności w Polsce

HISTORIA CIEPŁEM PISANA - Purmo obchodzi 30-lecie obecności w Polsce W czasach transformacji ustrojowej PRL-owski standard żeliwnych żeberek zmienili na lekkie, wydajne grzejniki płytowe. Od tego się zaczęło. Później pokazali Polakom, że ciepło w domu może zapewnić nie tylko prostokątny grzejnik pod oknem. Wreszcie zaoferowali kompleksowe systemy grzewcze. Purmo - niekwestionowany lider na rynku - w 2022 roku obchodzi 30-lecie swojej obecności w Polsce

więcej

Wiosenna matamofoza łazienki - dekoracyjne grzejniki łazienkowe Purmo

Wiosenna matamofoza łazienki - dekoracyjne grzejniki łazienkowe Purmo Marka Purmo proponuje wosenną, inspirującą metamorfozę. Ozdobne grzejniki Purmo idealnie sprawdzą się w roli elementu „odświeżającego” aranżację każdego wnętrza

więcej

Grzejnik - produkt do zadań specjalnych. Inspiracje Purmo.

Grzejnik - produkt do zadań specjalnych. Inspiracje Purmo. Zapraszamy dziś do świata inspiracji Purmo. Grzejnik to nie tylko produkt dostarczający ciepło. Designerskie, minimalistyczne formy współczesnych produktów stanowią oryginalne elementy wystroju wnętrz. Ale nie tylko ogrzewanie i dekoracja jest domeną grzejników. Zobacz, jak ciekawe funkcje może pełnić grzejnik w pomieszczeniu. Ograniczeniem może być jedynie nasza wyobraźnia

więcej

PURMO staje się PURMO - nowa identyfikacja marki

PURMO staje się PURMO - nowa identyfikacja marki W obliczu dynamicznie zmieniającego się świata, społeczeństwo staje przed nowymi wyzwaniami dotyczącymi ochrony klimatu, wzrostu populacji i urbanizacji. Aby sprostać tym wyzwaniom i lepiej spełnić oczekiwania swoich klientów, marka PURMO zainwestowała w zmianę swojej strategii, obierając kierunek rozwoju zrównoważonych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz. PURMO skupiło się na promowaniu systemowego podejścia z kompleksowymi i energooszczędnymi rozwiązaniami, a nie na poszczególnych grupach produktów. Aby to podkreślić, marka PURMO zaprezentowała swój nowy wizerunek, symbol oraz logo. Wielobarwny znak graficzny odzwierciedla wiedzę i doświadczenie w ogrzewaniu i chłodzeniu.

więcej

DEKORACYJNE GRZEJNIKI DO SALONU

DEKORACYJNE GRZEJNIKI DO SALONU Nie bez powodu podczas urządzania domu szczególną uwagę zwracamy na salon. Stanowi on centrum przestrzeni dziennej i powinien być najbardziej reprezentacyjnym pomieszczeniem. Designerskie grzejniki marki Purmo nie tylko zapewnią w nim komfort cieplny, ale także poprawią jego estetykę.

więcej

Wspólny standard “gigantów” smart home

Wspólny standard “gigantów” smart home Świat Smart Home zaczął przypominać biblijną wieżę Babel, gdzie mnogość producentów, a co za tym idzie standardów, ogranicza rozwój rynku. Jednak “giganci” świata IT podejmują dialog, który ma doprowadzić do powstania jednego uniwersalnego standardu i uporządkować świat inteligentnej automatyki domowej. Czy głównym celem jest tylko chęć zysku?

więcej

Panele na ogrzewanie podłogowe?

Panele na ogrzewanie podłogowe? Panele podłogowe są równie skutecznym, a jednocześnie trwałym rozwiązaniem co płytki ceramiczne. W ofercie producentów paneli znajdziemy asortyment dedykowany do ogrzewania podłogowego

więcej

CIEPŁO UKRYTE W PODŁODZE

CIEPŁO UKRYTE W PODŁODZE Duże powierzchnie przeszklone czy też ograniczony metraż mogą być powodem, dla którego rezygnujemy z instalacji grzejnika ściennego w pomieszczeniu. W takich sytuacjach najlepiej sprawdzą się nowoczesne metody ogrzewania z portfolio Purmo – grzejniki kanałowe lub ogrzewanie podłogowe.

więcej

OGRZEWANIE W DOMU ALERGIKA

OGRZEWANIE W DOMU ALERGIKA Sezon zimowy rozpoczął się na dobre. Najbliższe miesiące spędzimy głównie w zamkniętych pomieszczeniach, w których powinniśmy zadbać o komfortową temperaturę. Niestety, o tej porze roku w ciepłych wnętrzach prężnie rozrastają się niebezpieczne dla zdrowia kolonie roztoczy mieszkaniowych. Dlatego warto wybrać rozwiązanie grzewcze, dzięki któremu skutecznie ograniczymy ich występowanie.

więcej

Polacy wybierają rozwiązania grzewcze najwyżej jakości

Polacy wybierają rozwiązania grzewcze najwyżej jakości Jak podaje PwC, Polacy w poprzednim roku wydali o przeszło 6,7% więcej na zakupy niż dwa lata wcześniej. Konsumenci często stają przed wyborem: kupić większą ilość czy postawić na wyższą jakość. Czym właściwie kierują się rodzimi nabywcy, poszukując dóbr klasy premium i co mogą zrobić firmy by spełnić wymagania klientów?

więcej

Kampania Purmo "Loft Edition", czyli ciepło w pięknym stylu

Kampania Purmo Loft Edition, czyli ciepło w pięknym stylu Firma Rettig Heating, właściciel marki Purmo, największy producent branży grzewczej na świecie, rusza z nową kampanią promocyjną skierowaną do architektów, instalatorów i klientów indywidualnych “Loft Edition” , która nawiązuje do industrialnego stylu wykończenia wnętrz

więcej

OGRZEWANIE W NOWOCZESNEJ KUCHNI

OGRZEWANIE W NOWOCZESNEJ KUCHNI Biorąc pod uwagę ogromną popularność, jaką cieszą się warsztaty kulinarne i konkursy gastronomiczne, można zaryzykować stwierdzenie, że przygotowywanie posiłków stało się dla wielu ludzi jedną z ulubionych form spędzania wolnego czasu. Aby wspólne gotowanie z rodziną lub przyjaciółmi było jeszcze przyjemniejsze, warto zadbać o odpowiednią aranżację kuchennego wnętrza.

więcej

STYLOWE GRZEJNIKI DO PRZEDPOKOJU

STYLOWE GRZEJNIKI DO PRZEDPOKOJU Wraz z jesienią nadeszły chłodne i pochmurne dni. Jeżeli brakuje nam słońca, to warto zadbać o ciepłą i przytulną atmosferę w domowej przestrzeni, zaczynając od przedpokoju. Dzięki grzejnikom marki Purmo zabezpieczymy hol przed wychłodzeniem oraz urozmaicimy jego aranżację.

więcej

Minimalistyczny i nowoczesny - grzejnik dekoracyjny Arran od Purmo

Minimalistyczny i nowoczesny - grzejnik dekoracyjny Arran od Purmo Nowoczesny, minimalistyczny design grzejnik Arran z oferty Purmo doskonale wpisuje się w aktualne trendy aranżacyjne.

więcej

Inteligentny dom z przyszłością. Technologia buduje zaufanie

Inteligentny dom z przyszłością. Technologia buduje zaufanie Do niedawna digitalizacja wywoływała niepokój, ale jak pokazują badania The Stevenson Company ten etap mamy za sobą. Firma przeprowadziła badania, z których wynika, że wizja niszczycielskich robotów, demolujących nasze domy już dawno stała się nieaktualna.

więcej

«
»
«
»