PURMO staje się PURMO - nowa identyfikacja marki

PURMO staje się PURMO - nowa identyfikacja marki

W obliczu dynamicznie zmieniającego się świata, społeczeństwo staje przed nowymi wyzwaniami dotyczącymi ochrony klimatu, wzrostu populacji i urbanizacji. Aby sprostać tym wyzwaniom i lepiej spełnić oczekiwania swoich klientów, marka PURMO zainwestowała w zmianę swojej strategii, obierając kierunek rozwoju zrównoważonych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz. PURMO skupiło się na promowaniu systemowego podejścia z kompleksowymi i energooszczędnymi rozwiązaniami, a nie na poszczególnych grupach produktów. Aby to podkreślić, marka PURMO zaprezentowała swój nowy wizerunek, symbol oraz logo. Wielobarwny znak graficzny odzwierciedla wiedzę i doświadczenie w ogrzewaniu i chłodzeniu.

Nowa strategia PURMO
zgodna jest z obecnymi oczekiwaniami rynku i opiera się na czterech obszarach mających prowadzić do zapewnienia klientom bardziej ekologicznych rozwiązań.

Poprawa wydajności
poprzez precyzyjnie działający system – zaawansowane techniki regulacji systemów umożliwiają wykorzystanie w pełni ich parametrów technicznych, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności energetycznej.

Większa integracja dzięki łączeniu rozwiązań w innowacyjne systemy w celu zwiększenia wydajności. Dostarczanie kompletnych rozwiązań zamiast poszczególnych komponentów zapewni wyższy poziom komfortu cieplnego wnętrz.

Wsparcie profesjonalistów
– PURMO wspiera instalatorów i użytkowników końcowych rozwiązaniami, które są szybkie w montażu i łatwe w obsłudze. Stale poszerza również ofertę w zakresie wsparcia projektowania.

Redukcja negatywnego wpływu na środowisko poprzez ograniczenie zużycia zasobów, takich jak energia i woda, oraz zmniejszenie wpływu procesów produkcyjnych na naszą planetę. Ponadto PURMO nieustannie inwestuje w tworzenie innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań, biorąc pod uwagę cały cykl życia produktów.

Zrównoważony rozwój będzie wkrótce odgrywać kluczową rolę w każdej dziedzinie działalności. Prognozuje się, że w ciągu najbliższych 30 lat populacja świata osiągnie prawie 10 miliardów ludzi. Blisko 70% będzie mieszkać w miastach, co podkreśla znaczenie energooszczędnych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz.

Nadrzędnym celem PURMO pozostaje nieustannie dostarczanie klientom najlepszych rozwiązań z zakresu ogrzewania i chłodzenia.




Najważniejsze fakty
  • PURMO jest marką Purmo Group
  • 3300 pracowników na całym świecie
  • 50 lokalizacji w 26 krajach



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»