Firma Schüco wprowadziła do swojej oferty dwa zupełnie nowe systemy, dedykowane obiektom o podwyższonych standardach ochrony mienia i osób. Aluminiowe drzwi Schüco ADS 90 BR oraz okna AWS 90 BR, dostępne w klasach antywłamaniowej WK 4 i odporności na przestrzelenie z broni palnej BK 4, oferują nie tylko maksimum bezpieczeństwa, lecz również szerokie możliwości projektowe oraz elegancki design pod marką Schüco.
więcej
W kontekście stale wzrastających wymagań dotyczących charakterystyki energetycznej budynków, świadomi inwestorzy już dziś myślą o ich przyszłej wartości rynkowej. Optymalnym rozwiązaniem jest wykorzystanie alternatywnych źródeł energii, które umożliwią osiągnięcie standardów energetycznych wynikających z prawa europejskiego. Zgodnie ze znowelizowaną Dyrektywą 2010/31/UE...
więcej
Firma Schüco otrzymała z rąk
międzynarodowej sławy ekspertów prestiżowe wyróżnienie IF design award,
przyznawane tylko najbardziej kreatywnym produktom na świecie. Spośród
zawrotnej liczby 4322 zgłoszeń z 48 krajów jury konkursu nagrodziło aż 3
rozwiązania Schüco! Tegoroczna edycja IF design award zaskoczyła samych organizatorów,
którzy odnotowali aż 1605 uczestników.
więcej
Kompleksowe aluminiowe systemy okienne i fasadowe marki Schüco zostały nagrodzone Złotym Laurem Klienta 2011. O prestiżowym wyróżnieniu zadecydowali sami odbiorcy, którzy docenili doskonałe parametry, wysoką jakość i doskonałe walory estetyczne innowacyjnych rozwiązań proponowanych przez Schüco. Przyszłość budownictwa to energooszczędne budynki pozwalające oszczędzać.
więcej
Wymagania odnośnie charakterystyki energetycznej ulegną w przyszłości zaostrzeniu, zaś wskaźnik efektywności energetycznej będzie miał kluczowe znaczenie dla wartości rynkowej obiektu. Rozwiązania okienne i fasadowe marki Schüco pozwalają już dziś budować budynki niemal zeroenergetyczne. Znowelizowana Dyrektywa 2010/31/UE wyznacza cel budowania obiektów prawie zeroenergetycznych po 2020 roku. Na wyzwanie...
więcej
Firma Schüco International została uhonorowana jedną z najbardziej prestiżowych nagród marketingowych na świecie – German Marketing Prize. Niemieckie Stowarzyszenie Marketingu nagrodziło globalnego dostawcę zielonych technologii budowlanych za przełomową kampanię koncepcji Energy3, promującą oszczędzanie, pozyskiwanie i zrównoważone zarządzanie energią w budynkach.
więcej
Okno to obecnie coś więcej niż tylko przeszklenie dające światło i widok na zewnątrz. Odpowiednio ciepłe decyduje o charakterystyce energetycznej budynku. Może wpływać na straty lub oszczędność energii, dlatego żeby podjąć świadomy zakup warto poznać cechy decydujące o energooszczędnym charakterze produktu. Od 2005 roku możemy poznać klasę energetyczną urządzenia, jego pobór prądu czy poziom hałasu z etykiet energetycznych obowiązkowo umieszczanych towarach AGD i RTV.
>>
więcej