Artykuły
PURMO WSPIERA INSTALATORÓW
Od początku działania na polskim rynku marka Purmo aktywnie wspiera
instalatorów w rozwoju własnego biznesu. Ścisła wieloletnia współpraca
ze stabilną marką, oferującą kompleksowe rozwiązania grzewcze, zapewnia
im mocną i bezpieczną pozycję na rynku ogrzewania. Od wielu lat marka
Purmo podnosi kwalifikacje swoich partnerów poprzez organizację licznych
szkoleń dla instalatorów.
Otulina ROCKWOOL 800 - nowy wyznacznik na rynku instalacji HVAC
Kostka Naturyt - niepowtarzalnie indywidualna
To rekonstrukcja staromiejskich, wyślizganych bruków z naturalnych
kamiennych złóż. Charakteryzuje się gładką, a jednocześnie wyobloną i
wygładzoną powierzchnią, z różnorodnie ukształtowanymi, delikatnymi
wgłębieniami. Dzięki nieregularnym krawędziom, również w obrębie tych
samych formatów, sprawia wrażenie wyrzeźbionej przez czas, który jednak
obszedł się z nią bardzo łaskawie.
Galeria Europa-Daleki Wschód przy Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Projekt architektoniczny zakłada, iż dominantą pod względem formalnym i
funkcjonalnym pozostanie istniejący, sąsiedni budynek Muzeum Sztuki i
Techniki Japońskiej Manggha. Jemu została podporządkowana skala
projektowanego budynku Galerii oraz kompozycja architektoniczna. W założeniu projektantów spokojna i oszczędna w formie bryła budynku nie
odwołuje się bezpośrednio do tradycji architektonicznej któregokolwiek z
krajów Dalekiego Wschodu i Europy
Studentka z Wrocławia laureatką konkursu o staż w Danii
Laureatka konkursu odbędzie dwumiesięczny, wakacyjny staż. Pod okiem duńskich architektów przekona się, jak tworzyć
nowoczesną architekturę, doskonale wkomponowaną w otoczenie, zgodną z
zasadami zrównoważonego rozwoju. W poprzednich latach zwycięzcy konkursu
brali udział m.in. w przygotowaniu planu rewitalizacji kopenhaskiego
osiedla z lat 60. XX wieku, modernizacji szpitala w Chile czy projektu
domu na wodzie w Amsterdamie.
Magia egzotyki w polskich ogrodach
Stworzenie ogrodu śródziemnomorskiego w naszej strefie klimatycznej z
pozoru wydaje się być trudnym, wręcz niemożliwym do wykonania zadaniem.
Niestety uwarunkowania pogodowe ściśle determinują znajdującą się w nim
roślinność. Nie zapominajmy jednak, że są jeszcze inne sposoby, by
nadać aranżacji egzotycznego charakteru.
Mamy już zwycięzców 24. Międzynarodowego Biennale Plakatu!
W sobotę, 7 czerwca 2014 r. ogłoszono wyniki 24. edycji Międzynarodowego
Biennale Plakatu w Warszawie. Autorem zwycięskiej pracy jest wybitny
polski artysta – Wiesław Rosocha. Wystawy prac profesjonalistów i
studentów, nadesłanych na konkurs przez projektantów z całego świata,
można oglądać w Muzeum Plakatu w Wilanowie i w galerii Salon ASP w
Warszawie.
Blachy Pruszyński Budowlaną Marką Roku 2014!
Wykład architektów z pracowni VORA
Architekci: Pere Buil, Toni Riba i Adrià Guardiet zajmują się przede wszystkim projektowaniem przestrzeni publicznych.
W ramach wykładu architekci przedstawią podejście do przestrzeni
publicznej i strategii urbanistycznych związanych z pamięcią i
tożsamością – na przykładzie zrealizowanych projektów i koncepcji
konkursowych.
Nowy model oprawy dekoracyjnej w ofercie Kanlux
Marka FAKRO otrzymała nagrodę Superbrands 2014 na Słowacji
To dla firmy FAKRO bardzo cenne wyróżnienie i potwierdzenie, że udało nam się stworzyć rozpoznawalną globalną markę. Nie byłoby to możliwe bez klientów, którzy wybierają produkty FAKRO, bez partnerów handlowych, którzy wspólnie budują wiarygodność i pozycję marki FAKRO na rynku polskim i światowym jak również bez pracowników, którzy wnoszą wkład w rozwój firmy.
Zaprojektuj plac zabaw z marką BARTEZ
Do produkcji firma wykorzystuje najwyższej jakości materiały. Najlepsze
na rynku impregnaty, materiały ze stali kwasoodpornej i cynkowanej
ogniowo, szerokie przekroje belek drewnianych, jakość drewna w czwartej
klasie impregnacji gwarantują bardzo długą żywotność i eksploatację
zestawów zabawowych BARTEZ.
NOWOŚĆ: PROFILE ZIMNOGIĘTE TYPU Z i C
Wprowadzając na rynek nowy produkt, przedstawiamy szczególną propozycję -
połączenie najlepszej ceny, świetnej jakości i jeszcze bardziej
kompleksowego wsparcia Państwa inwestycji. Oferta profili Z i C została
przygotowana i wdrożona z dużą starannością, w oparciu o całe nasze
ponad dwudziestoletnie doświadczenie.
Odpowiednia akustyka punktów handlowych: zadowolony klient, większe obroty
«
»
«
»