Orzeźwiaj polskie miasta z PEPSI

Orzeźwiaj polskie miasta z PEPSIJak wyglądałby Pałac Kultury i Nauki, gdyby dziś projektowali go młodzi architekci? Które dzielnice lub budynki w Polsce wymagają orzeźwienia? Odpowiedzi na te pytania szukać będzie marka Pepsi, której celem na 2010 rok jest „orzeźwianie świata”. Ogłoszony właśnie na www.pepsi.pl konkurs, daje szanse młodym ludziom na przedstawienie własnej wizji znanych miejsc w całej Polsce.

W 2010 roku Pepsi przeszła prawdziwie rewolucyjną zmianę wizerunku. Na puszkach, które zyskały nowy wygląd, pojawiło się zupełnie nowe logo. Jednocześnie marka zaapelowała do młodych ludzi, by odważyli się orzeźwić otaczającą rzeczywistość. Zachęcić ma ich do tego konkurs na stronie www.pepsi.pl , który rozgrywany jest na dwóch poziomach.

Pierwszy etap konkursu daje możliwość wykazania się wszystkim pasjonatom architektury – studentom, projektantom czy choćby grafikom komputerowym. Mają oni świeżym okiem spojrzeć na warszawski Pałac Kultury i Nauki i zaproponować jego modernizację. Do rąk autorów pięciu najciekawszych projektów trafi po 1000 zł.

Równolegle do zmagań architektów, młodzi ludzie pragnący odmienić otaczający ich świat, mogą zgłaszać miejsca w Polsce wymagające orzeźwienia. Biorący udział w konkursie mogą wygrać koszulkę z limitowanej serii Pepsi,  a także podręczne kamery Flip. Pięć wybranych miejsc trafi na warsztat zwycięskich projektantów, którzy stworzą ich własną wizję, walcząc tym samym o 3, 4 oraz 5 tysięcy złotych. Konkurs potrwa do 20 kwietnia br. Akcja rewitalizacji miast organizowana przez markę Pepsi, jest swego rodzaju apelem młodych ludzi do architektów miast. Pełni pomysłów, pragną odmieniać otaczającą nas szarą rzeczywistość, a ich kreatywne i innowacyjne projekty mogą stać się inspiracją dla osób, które na co dzień kreują nasze otoczenie.

Aktywnościom związanym z akcją „Orzeźwiania świata”, towarzyszy wprowadzenie nowego logo dla wszystkich produktów marki. Grafikę w kształcie uśmiechu od stycznia br. można zobaczyć na opakowaniach napojów Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max oraz Pepsi Light. Ostatnie tak poważne zmiany wizerunkowe marka przeszła w 1962 roku, gdy po raz pierwszy Pepsi zaczęła posługiwać się charakterystycznym kółkiem z biało–czerwono-niebieską falą.

Dodatkowych informacji udziela:Beata Sadowska Senior Account Manager Hill & Knowlton Poland
ul. Racławicka 95, 02-634 Warszawa, Polska  m:+48 (0) 609 14 02 05
p: +48 (22) 646 22 02 ext. 131 Beata.Sadowska@hillandknowlton.pl 

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»