Orzeźwiaj polskie miasta z PEPSI

W 2010 roku Pepsi przeszła prawdziwie rewolucyjną zmianę wizerunku. Na puszkach, które zyskały nowy wygląd, pojawiło się zupełnie nowe logo. Jednocześnie marka zaapelowała do młodych ludzi, by odważyli się orzeźwić otaczającą rzeczywistość. Zachęcić ma ich do tego konkurs na stronie www.pepsi.pl , który rozgrywany jest na dwóch poziomach.
Pierwszy etap konkursu daje możliwość wykazania się wszystkim pasjonatom architektury – studentom, projektantom czy choćby grafikom komputerowym. Mają oni świeżym okiem spojrzeć na warszawski Pałac Kultury i Nauki i zaproponować jego modernizację. Do rąk autorów pięciu najciekawszych projektów trafi po 1000 zł.

Aktywnościom związanym z akcją „Orzeźwiania świata”, towarzyszy wprowadzenie nowego logo dla wszystkich produktów marki. Grafikę w kształcie uśmiechu od stycznia br. można zobaczyć na opakowaniach napojów Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max oraz Pepsi Light. Ostatnie tak poważne zmiany wizerunkowe marka przeszła w 1962 roku, gdy po raz pierwszy Pepsi zaczęła posługiwać się charakterystycznym kółkiem z biało–czerwono-niebieską falą.
Dodatkowych informacji udziela:Beata Sadowska Senior Account Manager Hill & Knowlton Poland
ul. Racławicka 95, 02-634 Warszawa, Polska m:+48 (0) 609 14 02 05
p: +48 (22) 646 22 02 ext. 131 Beata.Sadowska@hillandknowlton.pl
Data publikacji: 28.01.2010
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»