Konkurs StandOUT. Drema Furnica SoFab 2015

Na targach nie wystarczy się wystawiać!
Na targach trzeba zaistnieć!
Na targach trzeba zaistnieć!
Na zakończonych 9 października Targach Drema 2015, Furnica 2015 i Sofab 2015 zrealizowano kilkadziesiąt bardzo interesujących stoisk. Drema Furnica i Sofab to jedne z imprez wystawienniczych, gdzie dominują niepowtarzalne trendy w zabudowie wystawienniczej. Architektura wystawiennicza to fascynujący temat. Sztuka wystawiania się to komunikowanie przez emocje i indywidualizm.
.jpg)
Ponieważ na targach nie wystarczy się wystawiać - na targach trzeba zaistnieć - portal Exspace.pl organizuje 22. Edycję konkursu StandOUT. Drema, Furnica i SoFab 2015. Konkurs promuje firmy i ich kreacje wystawiennicze. Finalistom konkursu dajemy szansę na wzmocnienie świadomości marki w szerokim gronie: partnerów i klientów wystawców, osób odwiedzających targi, architektów i projektantów oraz mediów branżowych. W poprzednich 21 edycjach konkursów StandOUT. oddano łącznie ponad 50 000 głosów.
.jpg)
W 22. Edycji konkursu StandOUT. głosujemy na 22 realizacje wystawiennicze targów Drema 2015, Furnica 2015 SoFab 2015. Konkurs organizowany jest przez portal Exspace.pl. Każdemu stoisku, zamieszczonemu w galerii, można przydzielić punkty [1-5]. Głosowanie trwa w dniach 13-27 października 2015 r.
.jpg)
.jpg)
StandOUT. to platforma do prezentacji potencjału designu wystawienniczego polskich firm. Inspiracją konkursu jest potrzeba przedłużenia życia stoisk i pokazania tych wystawienniczych dzieł sztuki szerszemu gronu. Głosowanie na najciekawsze stoiska targowe buduje interakcje pomiędzy marką, a oddającymi głosy.

.jpg)
Fakt, iż StandOUT. odbywa się wirtualnie, sprawia, iż grono biorących udział w głosowaniu jest niczym nieograniczone. Finaliści konkursu StandOUT. mają okazję promować swoje wystąpienie targowe jeszcze długo po zakończeniu targów, co gwarantuje wzrost świadomości ich marki na rynku.
Regulamin Konkursu >>> pdf

Strona konkursu: exspace.pl
Patron medialny: infoArchitekta.pl

Data publikacji: 15.10.2015
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»