Konkurs na Identyfikację Wizualną Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
Kancelaria Senatu we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowe ogłasza konkurs na zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarii Senatu.
Celem konkursu jest przygotowanie jednolitego Systemu Identyfikacji Wizualnej, który obejmował będzie:
- W pierwszej części: identyfikację wizualną Senatu Rzeczypospolitej oraz jego organów, tj. Marszałka Senatu, Prezydium Senatu, Konwentu Seniorów, Komisji Senatu, a także – dodatkowo – Senatorów i Biur Senatorskich, oraz Szefa Kancelarii Senatu (zwanymi dalej Senatem) – zastosowania godła państwowego,
- W drugiej części: identyfikację wizualną Kancelarii Senatu i jej jednostek, w tym biur działających w ramach struktury (zwanymi dalej Kancelarią Senatu) – zastosowania Orła Zygmuntowskiego.
Konkurs ma charakter dwuetapowy, otwarty. Na podstawie nadesłanych w pierwszym etapie portfolio, jury wybierze pięciu finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowania projektu identyfikacji. Spośród nich wyłoniony zostanie zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną i zgodnie ze specyfikacją, przygotuje całość materiałów identyfikujących Senat Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarię Senatu.
Terminy konkursu
- Nadsyłanie portfolio – 27 marca 2017 r.
- Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 11 kwietnia 2017 r.
- Przesłanie propozycji przez wybranych projektantów w II etapie – 26 maja 2017 r.
- Wyłonienie Zwycięzcy – 12 czerwca 2017 r.
Jury konkursu
- Prof. dr hab. Czesława Frejlich
- Prof. dr hab. Lech Majewski
- Dr Barbara Widłak
- Aleksander Bąk
- Dr hab. Dawid Korzekwa, prof. ASP
- Robert Kolasa
- Barbara Maciaszek
- Paweł Wojciechowski
- Przemysław Cebula
Więcej: www.stgu.pl/dzieje-sie/konkursy/...
Data publikacji: 13.03.2017
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»