Konkurs na Identyfikację Wizualną Senatu Rzeczypospolitej Polskiej

Konkurs na Identyfikację Wizualną Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
Kancelaria Senatu we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowe ogłasza konkurs na zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarii Senatu.


Celem konkursu jest przygotowanie jednolitego Systemu Identyfikacji Wizualnej, który obejmował będzie:

  • W pierwszej części: identyfikację wizualną Senatu Rzeczypospolitej oraz jego organów, tj. Marszałka Senatu, Prezydium Senatu, Konwentu Seniorów, Komisji Senatu, a także – dodatkowo – Senatorów i Biur Senatorskich, oraz Szefa Kancelarii Senatu (zwanymi dalej Senatem) – zastosowania godła państwowego,
  • W drugiej części: identyfikację wizualną Kancelarii Senatu i jej jednostek, w tym biur działających w ramach struktury (zwanymi dalej Kancelarią Senatu) – zastosowania Orła Zygmuntowskiego.

Konkurs ma charakter dwuetapowy, otwarty. Na podstawie nadesłanych w pierwszym etapie portfolio, jury wybierze pięciu finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowania projektu identyfikacji. Spośród nich wyłoniony zostanie zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną i zgodnie ze specyfikacją, przygotuje całość materiałów identyfikujących Senat Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarię Senatu.

Terminy konkursu
  • Nadsyłanie portfolio – 27 marca 2017 r.
  • Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 11 kwietnia 2017 r.
  • Przesłanie propozycji przez wybranych projektantów w II etapie – 26 maja 2017 r.
  • Wyłonienie Zwycięzcy – 12 czerwca 2017 r.


Jury konkursu
  • Prof. dr hab. Czesława Frejlich
  • Prof. dr hab. Lech Majewski
  • Dr Barbara Widłak
  • Aleksander Bąk
  • Dr hab. Dawid Korzekwa, prof. ASP
  • Robert Kolasa
  • Barbara Maciaszek
  • Paweł Wojciechowski
  • Przemysław Cebula
 

Więcej: www.stgu.pl/dzieje-sie/konkursy/...



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»