Międzynarodowy konkurs Retail of Tomorrow

Międzynarodowy konkurs Retail of Tomorrow
fot. mat. prasowe

Ogłoszono międzynarodowy konkurs na projekt sklepu detalicznego przyszłości.

Rozwój rynku e-commerce a także panująca pandemia sprawiają, że tradycyjne sklepy muszą dostosować się do nowej rzeczywistości. Zadanie polega na opracowaniu koncepcji sklepu przyszłości. Konkurs ma charakter koncepcyjny i nie jest realizacyjny. Uczestnicy mogą wybrać dowolną lokalizację projektu.

Konkurs prowadzony jest w języku angielskim. Obowiązują opłaty rejestracyjne.

Opis oryginalny:

Retail Stores, for long, have formed a significant part in shaping public spaces as well as defining a particular neighborhood and its people. As soon as we entered the realm of the digital age, the popularity of online shopping services shifted the transactions from physical retail stores to online. Now with the pandemic, the architecture of shops has further raised questions.

The brief is to design a retail store that redefines the traditional market prototype in today’s changing times. The architectural concept for a shop that brings back the lost ritual of buying, that improves upon the deficiencies present in the trade process, recovers the lost human senses of a buyer, provides the possibility to sense all properties of the good and cohesively includes such possible solutions.

Nagrody:
  • I nagroda - 6.000$ (dla studentów i profesjonalistów)
  • Runner Up - 6 x 1.400$ (dla studentów i profesjonalistów)
  • Nagroda People’s Choice - 4 x 600$ (otwarte dla wszystkich)
  • Wyróżnienie honorowe - 12 x 600$ 
Terminy:
  • Rejestracja do 10 maja 2021 roku.
  • Przesyłanie prac do 11 maja 2021 roku.
  • Ogłoszenie wyników - 8 czerwca 2021 roku.
Szczegóły na stronie konkursu.


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»