Konkurs Simulation na koncepcję witryny sklepu VR

Konkurs Simulation na koncepcję witryny sklepu VR fot. mat. prasowe

Zaprojektuj witrynę sklepu ze sprzętem VR i weź udział w międzynarodowym konkursie pt. "Simulation".

Virtual Reality, czyli Rozszerzona Rzeczywistość to coraz popularniejsza technologia okularów z projektorami, które pozwalają na przeniesienie się w wirtualny świat. Sprzęt VR produkują takie firmy jak Google czy Samsung. Zadanie konkursu polega na opracowaniu oryginalnej koncepcji sklepu z okularami VR.

Konkurs ma charakter koncepcyjny i nie jest realizacyjny. Jego celem jest zebranie najciekawszych pomysłów na tego typu projekty.

Konkurs prowadzony jest w języku angielskim i ma charakter otwarty. Obowiązują opłaty rejestracyjne.

Opis oryginalny:

Many companies are forming benchmarks in products for Virtual Reality. Along with Google VR headsets, HTC Vive, Samsung and Oculus Quest 2, virtual reality has become more accessible and a potential Kickstarter to a more techno-aware society. How storefronts are utilized has also changed significantly over the years with technology, elevation design trends and the way consumers see or buy a product. Digital marketing is one of them and is on the rise with gadgets, as those advertisements are more accessible these days. Virtual reality is something that divides the physical and real-world, still keeping us grounded. 

Nagrody:
  • Maksymalna suma nagród w konkursie wynosi 24.000$ i uzależniona jest od liczby zgłoszeń.
Terminy:
  • Rejestracja - do 17 stycznia 2022 roku.
  • Przesyłanie zgłoszeń - do 18 stycznia2022 roku.
Szczegóły na stronie konkursu.


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»