Adobe Creative Search 4 Ideas
Rusza polski konkurs graficzny Adobe Creative Search 4 Ideas

Tematem pierwszej edycji jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności i zmniejszanie obszarów niedożywienia - idea przyświecająca Federacji Polskich Banków Żywności, która jest partnerem tegorocznego konkursu. Zadanie konkursowe to stworzenie kreacji graficznej kampanii społecznej mającej uwrażliwiać na marnowanie żywności i zachęcać do zmiany negatywnych postaw w tym zakresie
Konkurs ma charakter otwarty. Mogą w nim brać udział zarówno graficy pracujący w agencjach reklamowych i interaktywnych (tych w szczególności zapraszamy do kategorii Kampania), jak i freelancerzy i amatorzy. Prace można zgłaszać indywidualnie lub zespołowo. Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreacji graficznej promującej przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę z niedożywieniem.
Prace można zgłaszać na stronie: www.cs4ideas.pl
KATEGORIE:
Grafika statyczna - w tej kategorii można zgłaszać prace w formie projektów plakatu, billboardu, reklamy prasowej. Praca powinna zostać złożona za pośrednictwem formularza elektronicznego w postaci pliku graficznego.
Grafika dynamiczna lub aplikacja - w tej kategorii można zgłaszać prace w formie baneru ruchomego lub statycznego, animacji np., z wykorzystaniem elementów 3D; grafiki na urządzenie przenośne (np. telefony).
Video - w tej kategorii prace mogą być zgłaszane w formie filmu video, filmu z wykorzystaniem efektów specjalnych, a nawet storyboardu.
Kampania - aby złożyć pracę w tej kategorii należy zgłosić spójne prace przynajmniej w dwóch kategoriach (np. plakat i baner internetowy), zgodnie z odpowiednią specyfikacją dla danej kategorii i formy.
JURY:

Marianna Dobkowska - historyk sztuki i kurator. Absolwentka Muzealniczych Studiów Kuratorskich na Uniwersytecie Jagiellońskim. Związana z Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Zajmuje się projektowaniem graficznym, głównie książek m.in. Nowe zjawiska w sztuce polskiej po 2000 (CSW Zamek Ujazdowski), 1,2,3.. Awangarda (Sternberg Press), Czarny Alfabet - konTEKSTY sztuki afroamerykańskiej (Narodowa Galeria Sztuki Zachęta).
Magda Frankowska - z wykształcenia jest historykiem sztuki, zajmuje się projektowaniem graficznym, typografią i ilustracją. Należy do ATypI i STGU. Autorka licznych artykułów o typografii i komunikacji wizualnej publikowanych w polskich i międzynarodowych magazynach poświęconych projektowaniu i grafice. Zasiada w Zarządzie STGU.
Arkadiusz Łoś - strateg reklamowy w firmie Corporate Profiles Consulting Zajmuje się tworzeniem koncepcji nowych marek i strategii reklamowych od prawie 10 lat. W chwili obecnej pracuje w firmie marketingu strategicznego Corporate Profiles Consulting,
a wcześniej w agencji reklamowej DDB Warszawa. Odpowiada za tzw. strategię, czyli tworzenie pomysłów zanim jeszcze powstaną obrazki. Posiada wykształcenie, zarówno to adekwatne do pracy, którą wykonuje (marketing i media), jak i to nieadekwatne, przydatne w pozostałych sytuacjach (stosunki międzynarodowe).
Tomasz Tomaszewski - członek Związku Polskich Artystów Fotografików, agencji Visum Archiv w Hamburgu, agencji Image Collection w Waszyngtonie oraz American Society of Magazine Photographers. Zajmuje się fotografią prasową, publikował swoje zdjęcia w najważniejszych pismach polskich i zagranicznych. Wydał kilka książek autorskich: OSTATNI - Współcześni Żydzi Polscy, W poszukiwaniu Ameryki, Cyganie Polscy, W Centrum, Niezwykła Hiszpania, Rzut Beretem oraz ilustrował swoimi pracami kilkanaście prac zbiorowych. Laureat polskich oraz międzynarodowych nagród fotograficznych. Od dwudziestu lat współpracuje z magazynem National Geographic, w którym opublikował 18 esejów fotograficznych, a od roku 1999 jest głównym konsultantem jego polskiej edycji. Uczy fotografii w Polsce, USA, Niemczech i we Włoszech.
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa
Szczegóły konkursu na stronie www.cs4ideas.pl
Źródło: www.news.o.pl
Data publikacji: 3.07.2009
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»