Konkurs na projekt graficzny logo Muzeum w Gliwicach
Muzeum w Gliwicach ogłasza konkurs na logo Muzuem. Stanie się ono oficjalnym elementem identyfikacji graficznej. Na podstawie wybranego logo, laureat zostanie poproszony o stworzenie pozostałych elementów identyfikacji wizualnej. Logo Muzeum w Gliwicach powinno jednoznacznie kojarzyć się z tą instytucją i oddawać jej unikatowy charakter. Powinno nawiązywać zarówno do tradycji instytucji, ale jednocześnie oddawać jej nowoczesny i profesjonalny charakter.
Organizator: Muzeum w Gliwicach
Partner: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
Cel konkursu: Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego znaku graficznego (logo) nawiązującego do charakteru Muzeum w Gliwicach.
Wybrane logo będzie przeznaczone w szczególności do celów:
•promocyjnych
•identyfikacyjnych
•reprezentacyjnych
•korespondencyjnych
Logo będzie wykorzystywane w związku z działalnością statutową Muzeum a w szczególności umieszczone będzie na:
•plakatach
•ulotkach
•nośnikach elektronicznych i w Internecie
•nośnikach reklamy zewnętrznej
•gadżetach promocyjno-reklamowych
Konkurs skierowany jest do profesjonalistów – osób fizycznych, spółek osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym. Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Prace mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo.
Kryteria oceny
Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
- spełnienie warunku opisanego
- czytelność komunikatu,
- funkcjonalność,
- pomysł,
- oryginalność,
- łatwość konwersji na różne media,
- szeroki zakres skali reprodukcji.
Terminy
16 listopada 2012 - termin dostarczenia prac
30 listopada 2012 - ogłoszenie wyników
Nagrody
- 7 000 zł brutto za logo [w tym 2 000 zł brutto za przekazanie praw autorskich]
- 3 000 zł brutto za elementy identyfikacji wizualnej [w tym 1 000 zł brutto za przekazanie praw autorskich]
Więcej na: muzeum.gliwice.pl
Data publikacji: 13.09.2012
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»