Konkurs na opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego

Konkurs na opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej Szkoły Podstawowej i Przedszkola z dwoma częściami funkcyjnymi:

a) zespołem wychowania przedszkolnego i nauczania zintegrowanego: - dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat, zorganizowanych w 3 oddziałach (grupach); - dla uczniów klas I - III, zorganizowanych w 9 oddziałach (klasach);
b) zespół nauczania szkolnego: - dla uczniów klas IV - VI, zorganizowanych w 9 oddziałach (klasach);

Zakres opracowywanej koncepcji obejmuje zamiar budowy nowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we wsi Rojów przy ul. Stefana Czarnieckiego w gminie Ostrzeszów, woj. wielkopolskie.

Kryteria oceny prac konkursowych:
1. rozwiązania przestrzenno-architektoniczne - 30
2. jakość rozwiązań architektonicznych i funkcjonalność - 40
3. walory ekonomiczne - 30

Rodzaj i wysokość nagród:
Zamawiający przewiduje następujący podział nagród:
a) I nagroda - kwota 15.000,00 zł./brutto - oraz zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie kompletnej dokumentacji kosztorysowo-projektowej objętej przedmiotem pracy konkursowej;
b) II nagroda - kwota 10.000,00 zł./brutto;
c) III nagroda - kwota 5.000,00 zł./brutto.

Sąd konkursowy zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród pieniężnych w zależności od poziomu prac konkursowych. W przypadku niezadawalającego poziomu prac konkursowych - sąd konkursowy zastrzega możliwość nie przyznania nagrody i braku wyboru najlepszej pracy konkursowej lub inny podział nagród

Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w  konkursie:
Data: 09.02.2015, godzina 12:00.
Miejsce: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, pok. 79.

Zamawiający:
Zakład Obsługi Placówek Oświatowych,
ul. Zamkowa 31,
63-500 Ostrzeszów

Strona konkursu: ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»