Kampania telewizyjna marki Junkers-Bosch
Marka Junkers-Bosch po raz drugi w swojej historii rozpoczęła kampanię reklamową w polskiej telewizji. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie emitowane będą do końca grudnia w kilku ogólnopolskich stacjach.
Pierwsza kampania marki Junkers-Bosch w polskiej telewizji została przeprowadzona w 2015 roku. Junkers zmieniał swój wizerunek, dlatego ubiegłoroczne spoty przede wszystkim podkreślały związek marki Junkers z marką Bosch.
Tegoroczna kampania służy promocji najnowszej linii gazowych kotłów kondensacyjnych Bosch Condens 9000i, które charakteryzują się innowacyjnym designem. Fronty kotłów wykonane są z odpornego na uszkodzenia, hartowanego szkła. Nowej linii urządzeń jest też poświęcona specjalna mikrostrona www.poprosturewolucyjny.pl, na której można znaleźć wszystkie niezbędne informacje techniczne, porady oraz materiały marketingowe.
Ośmiosekundowe spoty sponsorskie przygotowane w ramach kampanii są emitowane od 2 do 31 grudnia w czterech ogólnopolskich stacjach: TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat.
Data publikacji: 14.12.2016
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»