Deante przedpremierowo na Łódź Design Festival
W Łodzi zakończyła się 10. edycja największego polskiego festiwalu designu. W dniach 13-23 października można było obejrzeć przedpremierową wystawę produktów firmy Deante. Szklane zlewozmywaki z jednej strony odzwierciedlały tożsamość polskiej marki wyposażenia łazienek i kuchni, a z drugiej stanowiły nawiązanie do hasła przewodniego imprezy. Zwieńczeniem udziału w festiwalu był odbiór statuetki „must have” za kolekcję zlewozmywaków Andante, zaprojektowanych przez Michała Łoja.
W tym roku odbyła się jubileuszowa edycja najbardziej prestiżowej imprezy dotyczącej wzornictwa w Polsce. Nie mogło na niej zabraknąć pochodzącej z Łodzi firmy Deante, która po raz kolejny zaprezentowała się festiwalowej publiczności w ramach programu imprezy. Wystawa marki znalazła się w nowoczesnym, przeszklonym pawilonie, doskonale eksponującym szklane zlewozmywaki z kolekcji Capella.
- Udział w Łódź Design Festival to dla nas jedno z najważniejszych wydarzeń wzorniczych roku. Właśnie dlatego postawiliśmy na prapremierę naszej kolekcji Capella, a także przygotowane specjalnie z tej okazji unikatowe wzory wykończeń zlewozmywaków. Tożsamość, będąca hasłem przewodnim festiwalu, nadała ton naszej wystawie. Uczestnikom wydarzenia zaprezentowaliśmy zlewozmywaki z trzema motywami - polskim, łódzkim i indywidualnym – mówi Anna Kowalska, Z-ca Dyr. Handlowego ds. Marketingu w firmie Deante.
Minimalistyczny model ze wzorem „ą-ę” podkreślał wyjątkowość naszego ojczystego języka. Z kolei zlewozmywak z kolorową mapą komunikacyjną nawiązywał do łódzkiego pochodzenia firmy. Tożsamość indywidualna została zilustrowana na białym modelu stanowiącym niezapisaną kartę, którą można było własnoręcznie ozdobić różnokolorowymi wzorami i napisami. Na stoisku, oprócz zlewozmywaków podkreślających tożsamość, znalazł się model z nadrukowaną grą planszową „Kto wygrywa, ten nie zmywa”, cieszący się dużą popularnością nie tylko wśród najmłodszych. Geometryczną, nieregularną zabudowę, na której zostały wyeksponowane zlewozmywaki podkreślały obrazy wyświetlane z projektora. Ponadto, uczestnicy ŁDF mieli okazję poznać zalety kolekcji Capella, stworzonej przez Michała Łoja – Product Managera i projektanta w firmie Deante. Cechą charakterystyczną serii jest połączenie nowoczesnego szkła z eleganckim granitem. Szkło hartowane o grubości 8 mm posiada 5-krotnie wyższą odporność od szkła standardowego. Obecnie dostępne są cztery wzory nadruków, dwa wykończenia krawędzi i trzy kolory komór (alabaster, grafitowy metalik i szary metalik), co łącznie daje aż 24 kombinacje.
Kolejnym zaprezentowanym w ramach festiwalu produktem, którego autorem jest Michał Łój, był zlewozmywak Andante. Model znalazł się na wystawie konkursowej „must have”, promującej najlepsze propozycje wzornicze dostępne na polskim rynku. Statuetkę „must have” projektant miał przyjemność odebrać 15 października, podczas uroczystej gali konkursowej.
Łódź Design Festival 2016 upłynął pod hasłem „tożsamość”. To ciekawe, ale też trudne pojęcie zostało ukazane z różnych perspektyw w ramach wystaw: „Everyda(y)ta” oraz „Random Darknet Shopper” z bloku „The Future is Now” oraz przeglądu plakatów „Eye-dentity – Poster Stories”.
***
Deante to polska marka, która od ponad 25 lat z powodzeniem funkcjonuje na rodzimym, jak i zagranicznych rynkach. Szeroki wachlarz asortymentu obejmuje wyposażenie kuchenne, a w nim: baterie, zlewozmywaki granitowe, stalowe i ceramiczne oraz wyposażenie łazienkowe, zawierające zestawy i panele natryskowe, brodziki, kabiny, baterie oraz ceramikę. Firma dba o to, aby oferowane produkty wyróżniały się zarówno wysoką jakością, jak i ciekawym designem. Deante współpracuje z utytułowanymi projektantami i młodymi twórcami. Dzięki ich kreatywności powstają innowacyjne produkty nagradzane w licznych konkursach wzorniczych, takich np. jak: must have, Top Design Award, PRODECO, Złote Ville.
Grupa Deante posiada nowoczesną fabrykę zlewozmywaków granitowych w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Rocznie ponad milion produktów Deante trafia do polskich mieszkań. Firma cieszy się opinią solidnego partnera biznesowego, co potwierdziły liczne tytuły: „Przedsiębiorstwo Fair Play”, „Gazele Biznesu” i „Solidny Partner”.
W tym roku odbyła się jubileuszowa edycja najbardziej prestiżowej imprezy dotyczącej wzornictwa w Polsce. Nie mogło na niej zabraknąć pochodzącej z Łodzi firmy Deante, która po raz kolejny zaprezentowała się festiwalowej publiczności w ramach programu imprezy. Wystawa marki znalazła się w nowoczesnym, przeszklonym pawilonie, doskonale eksponującym szklane zlewozmywaki z kolekcji Capella.
- Udział w Łódź Design Festival to dla nas jedno z najważniejszych wydarzeń wzorniczych roku. Właśnie dlatego postawiliśmy na prapremierę naszej kolekcji Capella, a także przygotowane specjalnie z tej okazji unikatowe wzory wykończeń zlewozmywaków. Tożsamość, będąca hasłem przewodnim festiwalu, nadała ton naszej wystawie. Uczestnikom wydarzenia zaprezentowaliśmy zlewozmywaki z trzema motywami - polskim, łódzkim i indywidualnym – mówi Anna Kowalska, Z-ca Dyr. Handlowego ds. Marketingu w firmie Deante.
Minimalistyczny model ze wzorem „ą-ę” podkreślał wyjątkowość naszego ojczystego języka. Z kolei zlewozmywak z kolorową mapą komunikacyjną nawiązywał do łódzkiego pochodzenia firmy. Tożsamość indywidualna została zilustrowana na białym modelu stanowiącym niezapisaną kartę, którą można było własnoręcznie ozdobić różnokolorowymi wzorami i napisami. Na stoisku, oprócz zlewozmywaków podkreślających tożsamość, znalazł się model z nadrukowaną grą planszową „Kto wygrywa, ten nie zmywa”, cieszący się dużą popularnością nie tylko wśród najmłodszych. Geometryczną, nieregularną zabudowę, na której zostały wyeksponowane zlewozmywaki podkreślały obrazy wyświetlane z projektora. Ponadto, uczestnicy ŁDF mieli okazję poznać zalety kolekcji Capella, stworzonej przez Michała Łoja – Product Managera i projektanta w firmie Deante. Cechą charakterystyczną serii jest połączenie nowoczesnego szkła z eleganckim granitem. Szkło hartowane o grubości 8 mm posiada 5-krotnie wyższą odporność od szkła standardowego. Obecnie dostępne są cztery wzory nadruków, dwa wykończenia krawędzi i trzy kolory komór (alabaster, grafitowy metalik i szary metalik), co łącznie daje aż 24 kombinacje.
Kolejnym zaprezentowanym w ramach festiwalu produktem, którego autorem jest Michał Łój, był zlewozmywak Andante. Model znalazł się na wystawie konkursowej „must have”, promującej najlepsze propozycje wzornicze dostępne na polskim rynku. Statuetkę „must have” projektant miał przyjemność odebrać 15 października, podczas uroczystej gali konkursowej.
Łódź Design Festival 2016 upłynął pod hasłem „tożsamość”. To ciekawe, ale też trudne pojęcie zostało ukazane z różnych perspektyw w ramach wystaw: „Everyda(y)ta” oraz „Random Darknet Shopper” z bloku „The Future is Now” oraz przeglądu plakatów „Eye-dentity – Poster Stories”.
***
Deante to polska marka, która od ponad 25 lat z powodzeniem funkcjonuje na rodzimym, jak i zagranicznych rynkach. Szeroki wachlarz asortymentu obejmuje wyposażenie kuchenne, a w nim: baterie, zlewozmywaki granitowe, stalowe i ceramiczne oraz wyposażenie łazienkowe, zawierające zestawy i panele natryskowe, brodziki, kabiny, baterie oraz ceramikę. Firma dba o to, aby oferowane produkty wyróżniały się zarówno wysoką jakością, jak i ciekawym designem. Deante współpracuje z utytułowanymi projektantami i młodymi twórcami. Dzięki ich kreatywności powstają innowacyjne produkty nagradzane w licznych konkursach wzorniczych, takich np. jak: must have, Top Design Award, PRODECO, Złote Ville.
Grupa Deante posiada nowoczesną fabrykę zlewozmywaków granitowych w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Rocznie ponad milion produktów Deante trafia do polskich mieszkań. Firma cieszy się opinią solidnego partnera biznesowego, co potwierdziły liczne tytuły: „Przedsiębiorstwo Fair Play”, „Gazele Biznesu” i „Solidny Partner”.
Data publikacji: 4.11.2016
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»