Innowacyjny Weber - nowa strona firmowa i nowa domena
Nowy układ treści, lepszy dostęp do prezentacji produktów i systemów – to najważniejsze zalety unowocześnionej strony marki Weber w Polsce. To nie koniec niespodzianek! Żeby odwiedzić stronę, wystarczy wpisać w przeglądarce pl.weber.
W ofercie marki Weber jest coraz więcej innowacyjnych systemów i produktów, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie branży budowlano-remontowej. Dotychczasowa strona internetowa nie była w stanie przedstawić tak szerokiej oferty. Przyszedł czas, by to zmienić, uwzględniając również najnowocześniejsze trendy technologiczne i oczekiwania użytkowników sieci.
- Prosty design, czytelne fonty oraz łatwy dostęp do interesujących użytkownika tematów – oto charakterystyka wdrożonego przez nas rozwiązania– stwierdza Krzysztof Snopek, koordynator ds. rozwiązań digital marki Weber. – Rewolucyjną zmianą jest przeniesienie naszej strony pod nową, firmową domenę najwyższego poziomu. Chociaż jej wprowadzenie jest zaskoczeniem dla branży interaktywnej i już wywołuje spore dyskusje, to jednak w tego typu unikalnych domenach tkwi spory potencjał. Google zapewnia, że nie ma już domen najwyższego poziomu, które w jakiś sposób faworyzuje podczas indeksowania w wyszukiwarce. Warto zatem wyróżnić swoją markę właśnie w ten sposób, tym bardziej, jeśli jest to rozpoznawalny znak handlowy z oddziałami na całym świecie. Mamy wówczas wyeksponowaną markę jako domenę głównego poziomu i jest to spójne w całym koncernie. – dodaje Krzysztof Snopek.
Domeny najwyższego poziomu (generic top-level domains – gTLDs) często są domenami krajowymi (w Polsce jest to .pl). Jednak grupa Saint-Gobain zdecydowała się na nową, oryginalną domenę .weber we wszystkich sześćdziesięciu krajach, w których istnieje marka Weber. W Polsce wystarczy wpisać pl.weber – proste, prawda? Jak się okazuje, Weber stawia na innowacje, i to nie tylko w zakresie produkcji. Wysokiej jakości produkty i systemy wymagają odpowiedniej prezentacji – nowa strona internetowa temu zadaniu sprosta!
Nowa strona pl.weber umożliwia użytkownikowi szybkie zdobycie niezbędnych informacji. Pozwala też firmie Weber umocnić z nim relacje. - Współczesny konsument najczęściej bywa rozpieszczany przez rynek w przestrzeni komunikacyjnej. Chociaż jako Weber dostarczamy branży budowlanej produkty, które same się doskonale bronią, to jednak zwracamy uwagę na bezustanne udrażnianie dostępnych kanałów informacji – zwraca uwagę Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu marki Weber.
Weber to znak rozpoznawczy nowoczesnych materiałów budowlano-remontowych i systemów z zakresu:
• ocieplania ścian, tynków elewacyjnych i dekoracyjnych, farb,
• układania płytek i kamienia naturalnego,
• podkładów podłogowych, podłóg i posadzek przemysłowych,
• hydroizolacji budynku i pomieszczeń,
• zapraw technicznych.
Rozwiązania marki Weber dostępne są w sześćdziesięciu krajach. W Polsce od 1995 roku. Dzisiejsza bogata oferta to efekt połączenia Weber Terranova, maxit oraz Deitermann. W Polsce firma zatrudnia ponad 260 pracowników, posiada fabryki i terminale logistyczne. Od 2009 roku polski Weber funkcjonuje w ramach spółki Saint-Gobain Construction Products Polska.
W ofercie marki Weber jest coraz więcej innowacyjnych systemów i produktów, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie branży budowlano-remontowej. Dotychczasowa strona internetowa nie była w stanie przedstawić tak szerokiej oferty. Przyszedł czas, by to zmienić, uwzględniając również najnowocześniejsze trendy technologiczne i oczekiwania użytkowników sieci.
- Prosty design, czytelne fonty oraz łatwy dostęp do interesujących użytkownika tematów – oto charakterystyka wdrożonego przez nas rozwiązania– stwierdza Krzysztof Snopek, koordynator ds. rozwiązań digital marki Weber. – Rewolucyjną zmianą jest przeniesienie naszej strony pod nową, firmową domenę najwyższego poziomu. Chociaż jej wprowadzenie jest zaskoczeniem dla branży interaktywnej i już wywołuje spore dyskusje, to jednak w tego typu unikalnych domenach tkwi spory potencjał. Google zapewnia, że nie ma już domen najwyższego poziomu, które w jakiś sposób faworyzuje podczas indeksowania w wyszukiwarce. Warto zatem wyróżnić swoją markę właśnie w ten sposób, tym bardziej, jeśli jest to rozpoznawalny znak handlowy z oddziałami na całym świecie. Mamy wówczas wyeksponowaną markę jako domenę głównego poziomu i jest to spójne w całym koncernie. – dodaje Krzysztof Snopek.
Domeny najwyższego poziomu (generic top-level domains – gTLDs) często są domenami krajowymi (w Polsce jest to .pl). Jednak grupa Saint-Gobain zdecydowała się na nową, oryginalną domenę .weber we wszystkich sześćdziesięciu krajach, w których istnieje marka Weber. W Polsce wystarczy wpisać pl.weber – proste, prawda? Jak się okazuje, Weber stawia na innowacje, i to nie tylko w zakresie produkcji. Wysokiej jakości produkty i systemy wymagają odpowiedniej prezentacji – nowa strona internetowa temu zadaniu sprosta!
Nowa strona pl.weber umożliwia użytkownikowi szybkie zdobycie niezbędnych informacji. Pozwala też firmie Weber umocnić z nim relacje. - Współczesny konsument najczęściej bywa rozpieszczany przez rynek w przestrzeni komunikacyjnej. Chociaż jako Weber dostarczamy branży budowlanej produkty, które same się doskonale bronią, to jednak zwracamy uwagę na bezustanne udrażnianie dostępnych kanałów informacji – zwraca uwagę Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu marki Weber.
Weber to znak rozpoznawczy nowoczesnych materiałów budowlano-remontowych i systemów z zakresu:
• ocieplania ścian, tynków elewacyjnych i dekoracyjnych, farb,
• układania płytek i kamienia naturalnego,
• podkładów podłogowych, podłóg i posadzek przemysłowych,
• hydroizolacji budynku i pomieszczeń,
• zapraw technicznych.
Rozwiązania marki Weber dostępne są w sześćdziesięciu krajach. W Polsce od 1995 roku. Dzisiejsza bogata oferta to efekt połączenia Weber Terranova, maxit oraz Deitermann. W Polsce firma zatrudnia ponad 260 pracowników, posiada fabryki i terminale logistyczne. Od 2009 roku polski Weber funkcjonuje w ramach spółki Saint-Gobain Construction Products Polska.
Data publikacji: 10.09.2018
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»