Nowa strategia marki Zehnder

Share |


Nowa strategia marki ZehnderZehnder Polska wdraża strategię komunikacji opracowaną przez Zehnder Group. W jej ramach firma definiuje się jako dostawca kompleksowych rozwiązań ogrzewania, chłodzenia, wentylacji oraz filtracji powietrza. Nowy wizerunek marki oddaje hasło „Always around you” oraz charakterystyczne wiodące motywy graficzne w katalogach produktowych.

Obecna na polskim rynku od 2002 r. marka Zehnder w przeszłości postrzegana była przez pryzmat grzejników dekoracyjnych i „na miarę”, może się jednak poszczycić również 40-letnią tradycją w branży wentylacyjnej. Trzon oferty uzupełniały wodne promienniki sufitowe oraz przemysłowe systemy filtracji powietrza. Sukcesywne poszerzanie gamy produktów spowodowało repozycjonowanie marki Zehnder.




W ramach nowej strategii Zehnder jako dostawca kompleksowych rozwiązań systemowych dla komfortowego klimatu wnętrz chce komunikować korzyści wynikające z zastosowania swoich produktów. Zobrazowano je barwnymi liniami klimatycznymi oraz nowym hasłem przewodnim „Always around you” w materiałach informacyjnych firmy.


Klimat wnętrza pod znakiem Zehnder
Marka Zehnder chce kompleksowo odpowiadać na oczekiwania klientów. Szeroka i przejrzysta oferta firmy Zehnder Polska obejmuje produkty, które gwarantują zdrowy i komfortowy klimat pomieszczeń, bez względu na to, czy jest to przestrzeń prywatna czy publiczna, nowe budownictwo czy też obiekty modernizowane. Zgodnie z nowym hasłem marka chce być blisko swoich odbiorców, dostarczając kompleksowych rozwiązań. Motto „Always around you” oddaje wpływ produktów marki Zehnder na przestrzeń, w której zostały zastosowane. Jego przesłanie zostało wzmocnione kolorowymi liniami klimatycznymi w katalogach każdej z grup produktowych. Głównym przekazem nowej komunikacji jest przedstawienie oddziaływania urządzeń marki Zehnder na otoczenie. Dlatego w materiałach informacyjnych Zehnder pojawiają się linie klimatyczne, które okalają ludzi, obrazując efekty działania urządzeń: ogrzewanie, chłodzenie, świeże i czyste powietrze.


Nowa strategia marki Zehnder
Nowa strategia marki Zehnder



Linie w kolorze czerwonym symbolizują przytulne ciepło, będące efektem działanie szerokiego asortymentu grzejników lub promienników sufitowych. Efektywne, a zarazem energooszczędne ogrzewanie ma kluczowe znaczenie przede wszystkim w przypadku obiek-tów mieszkalnych i użyteczności publicznej. Linie o ciemnoniebieskiej barwie odnoszą się do powietrza schłodzonego przez systemy ogrzewania i chłodzenia sufitowego przeznaczone do obiektów publicznych. Świeże powietrze przedstawiają linie w kolorze jasnoniebieskim. Zehnder Comfosystems gwarantuje efektywną wymianę powietrza w domach jedno- i wielorodzinnych, zarówno nowych, jak i modernizowanych. Pozwala stworzyć środowisko całkowicie zdrowe i bezpieczne dla dzieci oraz osób narażonych na alergię.


Nowa strategia marki Zehnder
Nowa strategia marki Zehnder



W szerokiej palecie rozwiązań pod marką Zehnder znajdują się również przemysłowe systemy filtracji powietrza. Czyste powietrze, symbolizowane przez zielone linie, ma szczególne znaczenie w obiektach, w których zbierają się groźne dla ludzkiego zdrowia kurz i pył, jak np. hale produkcyjne czy magazyny. Motywy graficzne na materiałach promocyjnych Zehnder podkreślają różnorodność obszarów ich zastosowań oraz efekty działania produktów sygnowanych tą marką. Pojawiły się już na większości drukowanych materiałów informacyjnych marki i były prezentowane podczas targów INSTALACJE 2010. Kolejnym etapem realizacji strategii będzie ujednolicenie przekazu na witrynie firmowej www.zehnder.pl.

Więcej informacji na temat asortymentu Zehnder również na stronie www.zehnder.pl


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»