Pierwsza odsłona Akademii Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood za nami
Zakończyła się pierwsza z trzech odsłon Akademii Mistrzów Sprzedaży – programu organizowanego przez firmę Baltic Wood dla Autoryzowanych Dystrybutorów marki. Podczas dwudniowego szkolenia uczestnicy zdobywali kompleksową wiedzę na temat etapów powstawania podłogi trójwarstwowej, drewna oraz trendów rynkowych.
I Odsłona Akademii Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood była przeznaczona dla osób, które do tej pory nie miały okazji brać udziału w szkoleniach produktowych organizowanych przez firmę. Podczas dwudniowego szkolenia przebiegającego pod hasłem „Baltic Wood = Podłogi Doskonałe™” uczestnicy zapoznali się z informacjami na temat: Grupy Nowy Styl, Baltic Wood, oferty produktowej, technologii, instrukcji montażu, gwarancji.
Dużym zainteresowaniem cieszyło się, prowadzone przez profesjonalnego trenera, szkolenie na temat najbardziej trafnych argumentów sprzedażowych, dotyczących różnych rodzajów wykończeń powierzchni. Goście podkreślali, że tego typu wiedza jest bardzo przydatna w ich codziennej pracy i z pewnością pozyskane informacje będą przez nich wykorzystywane w praktyce. Uczestnicy chwalili sobie także możliwość zwiedzenia samego serca Baltic Wood – fabryki w Jaśle.
- Długo można opowiadać o produkcji podłóg drewnianych i najnowocześniejszej technologii, ale najlepiej zobaczyć to wszystko na własne oczy – mówił Seweryn Miazga, Product Manager firmy. – Zaprosiliśmy uczestników Akademii do naszej fabryki, aby przekonali się jak – krok po kroku – powstają nasze produkty i jak wygląda cały proces: od pozyskania surowca, przez cięcie, wykończenie i sortowanie, aż do pakowania ostatecznego wyrobu.
II odsłona Akademii Mistrzów Sprzedaży „Ekspert w sprzedaży podłóg” już w czerwcu.
Data publikacji: 6.06.2011
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»