ROSENBERG | Wentylator RS - wentylatory kanałowe pliki cad, dwg rfa
Właściwości i wykonanie
Wentylatory kanałowe typu RS produkcji Rosenberg łączą zalety wentylatorów osiowych (osiowy kierunek przepływu powietrza) i promieniowych (stabilny spręż, niski poziom hałasu, wysoka sprawność). Doskonale sprawdzają się zarówno w instalacjach nawiewnych, jak i wywiewnych.
Przystosowane są do montażu w kanałach o przekroju kołowym. Przeznaczone do pracy ciągłej. Mogą być montowane w dowolnej pozycji.
Obudowa
Obudowa wykonana jest z poliamidu PA6 wzmocnionego 15% dodatkiem włókna szklanego. Tworzywo to charakteryzuje się dużą sztywnością, twardością, trwałością i wysoką wytrzymałością mechaniczną. Posiada wysoką zdolność tłumienia drgań oraz odporność na uderzenia.
W porównaniu do obudowy stalowej posiada szereg zalet, takich jak niższy poziom hałasu, całkowita odporność na korozję, niższa masa.
Do łatwej instalacji w ciągu kanałów obudowa posiada znormalizowane króćce przyłączeniowe.
Wirniki
Koła wirnikowe wysokiej sprawności, z łopatkami wygiętymi do tyłu, do wielkości 250 wykonane są z tworzywa sztucznego, w wielkościach 315 i 315M - z ocynkowanej blachy stalowej. Osadzone są bezpośrednio na obudowie silnika.
Zespół wirnik - silnik wyważany jest statycznie i dynamicznie zgodnie z normą DIN ISO 1940 w klasie G 6,3.
Podłączenie elektryczne
Podłączenia zasilania dokonuje się przez puszkę podłączeniową znajdującą się na obudowie wentylatora, wykonaną w klasie szczelności IP44.
Wentylator powinien zostać podłączony zgodnie ze znajdującym się w puszce schematem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa.
Silniki
Napęd wentylatorów stanowią silniki z wirującą obudową o regulowanej napięciowo prędkości obrotowej, wykonane w klasie szczelności IP44.
Izolacja uzwojenia odpowiada klasie F i dodatkowo jest impregnowana przed wilgocią.
Zastosowane łożyska toczne są szczelnie zamknięte z obu stron i nie wymagają obsługi.
Zabezpieczenie termiczne silników
Silniki zabezpieczone są przed przegrzaniem termokontaktem typu bimetalicznego, wbudowanym szeregowo w obwód uzwojenia.
W przypadku wzrostu temperatury uzwojenia następuje przerwanie obwodu zasilania silnika i wyłączenie go. Ponowne załączenie odbywa się samoczynnie po ostygnięciu silnika.
Ups!
Nie jesteś zalogowany.
Nie szkodzi!
Możesz za każdym razem zamknąć okno z komunikatem.
Nie jesteś zalogowany.
Nie szkodzi!
Możesz za każdym razem zamknąć okno z komunikatem.
x
Pliki CAD | BIM:
- RS 100 L 2D (dwg 2D) 98.1 KB
- RS 100 L 3D (dwg 3D) 466.9 KB
- RS 125 L 2D (dwg 2D) 99.1 KB
- RS 125 L 3D (dwg 3D) 467.1 KB
- RS 150 2D (dwg 2D) 98 KB
- RS 150 3D (dwg 3D) 469.6 KB
- RS 160 2D (dwg 2D) 97.1 KB
- RS 160 3D (dwg 3D) 473.5 KB
- RS 200 2D (dwg 2D) 99.2 KB
- RS 200 3D (dwg 3D) 468.9 KB
- RS 250 2D (dwg 2D) 96.8 KB
- RS 250 3D (dwg 3D) 467.4 KB
- RS 315 2D (dwg 2D) 97.9 KB
- RS 315 3D (dwg 3D) 469.4 KB
- ROSENBERG RS (rfa) 452 KB
Pliki PDF
- Wentylatory kanałowe - katalog 26.1 MB
- DTR, deklaracje zgodności 2.3 MB