Złoty Laur Konsumenta dla Sokółka Okna i Drzwi S.A.
Sokółka Okna i Drzwi S.A. zajęła 1 miejsce w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta 2011 w kategorii okna drewniane. Jest to już VII edycja największego ogólnopolskiego programu konsumenckiego, którego głównym celem jest wyłaniane najlepszych i najpopularniejszych marek.
Plebiscyt przebiega wielotorowo. Konsumenci przyznają firmom złoto, srebro i brąz w poszczególnych kategoriach. Głosy zbierane są poprzez badania telefoniczne, ankiety internetowe oraz metodę face-to-face. Nowością tegorocznej edycji konkursu jest dwa razy większa grupa przebadanych osób.
O przyznaniu wyróżnienia Laur Konsumenta decydują klienci, dzięki czemu nagroda zyskuje wyjątkową wartość dla firmy. Godło to potwierdzenie zaufania do marki i dobrej opinii Polaków o produkcie, a zarazem stanowi świetną rekomendację od konsumentów dla konsumentów.
Najważniejszym celem firmy jest zapewnienie najwyższej jakości przez dobór odpowiednich materiałów i zastosowanie praktycznych konstrukcji gwarantujących trwałość na lata. Ta zawsze wysoka jakość produktów Sokółka Okna i Drzwi S.A. została właśnie kolejny raz doceniona przez klientów.
Zwycięstwo w tego typu plebiscytach wyjątkowo cieszy, dlatego, że wygrana zależy od oceny klientów. Opinia wystawiana naszym produktom to dla nas każdorazowy sprawdzian, który zdaliśmy wzorowo – na złoty medal. Zmotywuje to nas na pewno do dalszej pracy na rzecz coraz wyższej jakości naszych okien.
www.sokolka.com.pl >>
Data publikacji: 8.02.2012
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»