Cyfrowe biblioteki Stegu - profesjonalne wsparcie dla architektów
Przykładowy render z wykorzystaniem tekstury Stegu wykonany za pomocą oprogramownia 3ds Max i mental Ray
Firma Stegu, lider rynku kamienia dekoracyjnego, udostępnił projektantom cyfrowe biblioteki produktów, dzięki którym mogą szybko i efektownie zaprezentować odbiorcom swoje koncepcje.
Biblioteki tekstur i modeli 3D produktów Stegu są już do pobrania ze specjalnej, dedykowanej architektom zakładki strony stegu.pl . Projektanci mogą pobierać tam materiały graficzne ułatwiające przygotowanie wizualizacji oraz renderów.
Przykład mapowania tekstur
Biblioteki cyfrowe Stegu, oprócz tekstur i modeli 3D, zawierają mapy wypukłości umożliwiające przedstawienie/odzwierciedlenie w wizualizacjach struktury płytek. Funkcja symulacji odbijania światła pozwala z kolei na ich prezentację w świetle rzeczywistym, w warunkach zbliżonych do naturalnych.
Wysoka rozdzielczość plików ułatwia przygotowanie prezentacji bardzo wysokiej jakości, a bliskie ujęcia pomagają klientom we właściwym zrozumieniu założeń aranżacyjnych oraz podjęciu decyzji co do materiału i technologii.
Przykład mapowania tekstur
Przed wprowadzeniem na rynek, firma Stegu poddała swoje biblioteki cyfrowe profesjonalnemu badaniu. Opinie architektów z całej Polski okazały się niezwykle pochlebne: respondenci zgodnie podkreślali dobrą jakość, profesjonalizm oraz wysoką rozdzielczość materiałów.
Przykład mapowania tekstur
Dzięki teksturom, każdy architekt może zaprezentować klientowi swoją koncepcję w sposób efektowny i realistyczny. Tekstury ułatwiają tym samym dokonywanie uzgodnień i poprawek.
Udostępniony materiał jest przystosowany do współpracy ze wszystkimi najpopularniejszymi programami architektonicznymi.
Firma Stegu, lider rynku kamienia dekoracyjnego, udostępnił projektantom cyfrowe biblioteki produktów, dzięki którym mogą szybko i efektownie zaprezentować odbiorcom swoje koncepcje.
Biblioteki tekstur i modeli 3D produktów Stegu są już do pobrania ze specjalnej, dedykowanej architektom zakładki strony stegu.pl . Projektanci mogą pobierać tam materiały graficzne ułatwiające przygotowanie wizualizacji oraz renderów.
Przykład mapowania tekstur
Biblioteki cyfrowe Stegu, oprócz tekstur i modeli 3D, zawierają mapy wypukłości umożliwiające przedstawienie/odzwierciedlenie w wizualizacjach struktury płytek. Funkcja symulacji odbijania światła pozwala z kolei na ich prezentację w świetle rzeczywistym, w warunkach zbliżonych do naturalnych.
Wysoka rozdzielczość plików ułatwia przygotowanie prezentacji bardzo wysokiej jakości, a bliskie ujęcia pomagają klientom we właściwym zrozumieniu założeń aranżacyjnych oraz podjęciu decyzji co do materiału i technologii.
Przykład mapowania tekstur
Przed wprowadzeniem na rynek, firma Stegu poddała swoje biblioteki cyfrowe profesjonalnemu badaniu. Opinie architektów z całej Polski okazały się niezwykle pochlebne: respondenci zgodnie podkreślali dobrą jakość, profesjonalizm oraz wysoką rozdzielczość materiałów.
Przykład mapowania tekstur
Dzięki teksturom, każdy architekt może zaprezentować klientowi swoją koncepcję w sposób efektowny i realistyczny. Tekstury ułatwiają tym samym dokonywanie uzgodnień i poprawek.
Udostępniony materiał jest przystosowany do współpracy ze wszystkimi najpopularniejszymi programami architektonicznymi.
Data publikacji: 23.08.2013
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»