CK Grabiszyn
Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonawczego fragmentów ogrodzenia od strony północnej i południowej o łącznej długości około 342 m na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn przy ulicy Grabiszyńskiej we Wrocławiu.
Stan istniejący:
1) Cmentarz Komunalny Oddział Grabiszyn jest wpisany do rejestru zabytków.
2) Obecny stan przewidzianego do remontu ogrodzenia przedstawia się następująco:
a) od strony północnej ogrodzenie o długości około 27 m, jest wykonane z siatki umocowanej na słupkach betonowych w cokole z płyty betonowej;
b) od strony południowej ogrodzenie o długości około 315 m, jest wykonane z ażurowych płyt betonowych umocowanych na słupkach żelbetowych.
3. Proponowane rozwiązanie wyglądu ogrodzenia:
Proponowane rozwiązania projektowe powinny harmonizować z istniejącym ogrodzeniem cmentarza od strony wschodniej, tj. od ul. Grabiszyńskiej, które wykonane jest w technologii murowanej z użyciem cegły klinkierowej z elementami uzupełniającymi w formie krat stalowych.
4. Zakres opracowania:
1) Opracowanie materiałów przygotowawczych, w tym:
a) uzyskanie map do celów projektowych w skali 1:500;
b) inwentaryzacja istniejącego ogrodzenia, w tym fotograficzna;
c) inwentaryzacja dendrologiczna, w tym fotograficzna;
d) badania podłoża;
e) 3. koncepcje proponowanych rozwiązań.
2) projekt budowlany (PB) wraz z wytycznymi do planu BIOZ i wykonawczy (PW) obejmujące przebudowę ogrodzenia opracowane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072 ze zm.);
3) szczegółowy kosztorys inwestorski opracowany w podziale na grupy robót i branże, zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389);
4) przedmiar robót opracowany w podziale na grupy robót i branże zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072 ze zm.);
5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072 ze zm.);
6) Inne opracowania niezbędne do realizacji zadania oraz wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w tym pozwolenia wojewódzkiego i miejskiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych w otoczeniu zabytku (niniejszy cmentarz jest wpisany do rejestru zabytków).
7) Uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego (wojewódzkiego i miejskiego konserwatora zabytków).
8) Uzyskanie pozwolenia na budowę.
5. Wymogi Zamawiającego w zakresie dokumentacji i obowiązki Wykonawcy.
1) Na etapie opracowywania projektów - rozwiązania projektowe muszą być na roboczo uzgadniane w formie pisemnej z Zamawiającym.
2) Projekty budowlane należy sporządzić na mapach do celów projektowych
w skali 1:500.
3) Rysunki wykonawcze szczegółów należy sporządzić w skali 1:20.
4) Opracowanie:
a) dokumentacji dla potrzeb uzyskania pozwolenia konserwatorskiego - 5 egz. + wersja elektroniczna (na płycie CD);
b) dokumentacji dla potrzeb wykonawstwa robót - 5 egz.+ wersja elektroniczna
(na płycie CD);
c) kosztorysu inwestorskiego wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów - 3 egz.
+ wersja elektroniczna (na płycie CD);
d) przedmiar robót - 3 egz. + wersja elektroniczna (na płycie CD);
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. + wersja elektroniczna (na płycie CD);
f) inne opracowania niezbędne dla realizacji robót - 3 egz.
Uwaga: kosztorys oraz przedmiar robót należy wykonać w rozbiciu na pięć etapów realizacji przebudowy ogrodzenia, zgodnie z załączoną mapką (rys. 1) i uzgodnieniami z Zamawiającym w trakcie realizacji Zamówienia.
5) Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
6) Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych.
7) Dokumentacja projektowa powinna posiadać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów.
8) Dokumentacja projektowa będzie służyć, jako opis przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane, które będą realizowane na jej podstawie.
9) Projekt powinien zawierać informacje na temat zagrożeń mogących wystąpić w trakcie prowadzenia robót.
10) Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych i wybranej technologii.
11) Wykonanie dodatkowych koniecznych do projektowania pomiarów inwentaryzacyjnych i geodezyjnych wchodzi w zakres opracowania dokumentacji projektowej.
UWAGA: Przed przystąpieniem do przygotowania oferty na prace objęte przedmiotem zamówienia, wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w miejscu objętym opracowaniem, w celu zapoznania się z obiektem, stanem istniejącym i warunkami oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny
lub pominięciem niezbędnych elementów do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt własny Wykonawcy.
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu, pok. 103.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego przy pl. Strzeleckim 19/21 we Wrocławiu - pok. 214.
Data publikacji: 26.09.2011
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»