Chorzów - przetarg do 3 czerwca 2009
• Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. Dobudowa biblioteki i 4 sal zajęć
w Zespole Szkół Technicznych nr 1 przy ul. Sportowej 25 w Chorzowie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów Wydział Inwestycji Komunalnych i Remontów , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2411261 do 9 w 446, faks 032 2413388.
Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:inwestycje@chorzow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. Dobudowa biblioteki i 4 sal zajęć w Zespole Szkół Technicznych nr 1 przy ul. Sportowej 25 w Chorzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla rozbudowy budynku zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji Programem funkcjonalno - użytkowym oraz załącznikiem do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: - w okresie ostatnich trzech latach wykonał co najmniej 1 usługę projektową, o wartości nie mniejszej niż 50 % oferowanej ceny brutto o podobnym do zlecanego charakterze . Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć referencje wystawione przez zamawiającego roboty. - pracownicy wykonawcy odpowiedzialni za realizację zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędne uprawnienia do kierowania r. budowlanymi i muszą przynależeć do samorządu zawodowego. Pozostałe warunki podano poniżej wraz z opisem dokumentów lub oświadczeń. Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. formularz ofertowy, 2. pisemne oświadczenia, że spełnia następujące warunki - załącznik nr 1, 1A - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3. aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem ( wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej ) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz zrealizowanych prac popartych referencjami - załącznik nr 2 5. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (załączyć odpowiednie uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów ) - załącznik nr 3, 6. pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania umowy , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 9. Wykaz części zamówienia , które będzie wykonywane przez podwykonawców - załącznik nr 4, wycena ofertowa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-500 Chorzów Rynek 1 pok. 309.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:30, miejsce: 41-500 Chorzów Rynek 1 pok. 309.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Więcej mail:inwestycje@chorzow.um.gov.pl
w Zespole Szkół Technicznych nr 1 przy ul. Sportowej 25 w Chorzowie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów Wydział Inwestycji Komunalnych i Remontów , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2411261 do 9 w 446, faks 032 2413388.
Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:inwestycje@chorzow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. Dobudowa biblioteki i 4 sal zajęć w Zespole Szkół Technicznych nr 1 przy ul. Sportowej 25 w Chorzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla rozbudowy budynku zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji Programem funkcjonalno - użytkowym oraz załącznikiem do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: - w okresie ostatnich trzech latach wykonał co najmniej 1 usługę projektową, o wartości nie mniejszej niż 50 % oferowanej ceny brutto o podobnym do zlecanego charakterze . Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć referencje wystawione przez zamawiającego roboty. - pracownicy wykonawcy odpowiedzialni za realizację zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędne uprawnienia do kierowania r. budowlanymi i muszą przynależeć do samorządu zawodowego. Pozostałe warunki podano poniżej wraz z opisem dokumentów lub oświadczeń. Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. formularz ofertowy, 2. pisemne oświadczenia, że spełnia następujące warunki - załącznik nr 1, 1A - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3. aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem ( wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej ) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz zrealizowanych prac popartych referencjami - załącznik nr 2 5. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (załączyć odpowiednie uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów ) - załącznik nr 3, 6. pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania umowy , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 9. Wykaz części zamówienia , które będzie wykonywane przez podwykonawców - załącznik nr 4, wycena ofertowa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-500 Chorzów Rynek 1 pok. 309.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:30, miejsce: 41-500 Chorzów Rynek 1 pok. 309.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Więcej mail:inwestycje@chorzow.um.gov.pl
Data publikacji: 13.05.2009
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»