Łyse - przetarg do 3 czerwca 2009
Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Gminie Łyse
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łyse , ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, woj. mazowieckie, tel. 029 7725027, faks 029 7725003 w. 41.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalyse.pl lub bip.gminalyse.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Gminie Łyse.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy prac termomodernizacyjnych w 5-ciu obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Łyse tj. budynku UG w Łysych, budynków Szkół Podstawowych w Warmiaku. Wejdzie, Szafrankach i Dębach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.12.50-8, 71.32.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.50-5, 45.11.12.91-4, 45.22.30.00-6, 45.23.10.00-5, 45.23.32.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.31.60.00-5, 45.33.10.00-6, 45.34.30.00-3, 45.35.10.00-2, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych zero groszy), nie później niż do upływu terminu składania ofert
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną inwestycję w zakresie budowy pomp ciepła o mocy min. 60 kW o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł oraz kotłowni opalanej gazem o mocy min. 100 KW i o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie termomodernizacji ścian zewnętrznych i stropodachów oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 2.000.000,00 PLN, 4) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - kierownika budowy, 5) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 9) na wykonane zamówienie udzielą gwarancji na okres min. 5 lat Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie wykonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 2. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 2 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605). 5. Uchwała wspólników o umocowaniu do reprezentowania spółki cywilnej. 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 7. Wypełniony Formularz ofertowy - druk nr 1 8. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - druk nr 2. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jedną inwestycję w zakresie budowy pomp ciepła o mocy min. 60 kW o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł oraz kotłowni opalanej gazem o mocy min. 100 KW i o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie termomodernizacji ścian zewnętrznych i stropodachów oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, druk nr 3. 10. Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 2.000.000,00 PLN. 11. Kserokopia uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa - kierownika budowy. 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy. 13. Formularze cenowe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalyse.pl lub bip.gminalyse.pl.?Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Ostrołęcka 2 07-437 Łyse.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łyse, ul. Ostrołęcka 2, sekretariat - piętro I, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowo współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
Więcej www.gminalyse.pl lub bip.gminalyse.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łyse , ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, woj. mazowieckie, tel. 029 7725027, faks 029 7725003 w. 41.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalyse.pl lub bip.gminalyse.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Gminie Łyse.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy prac termomodernizacyjnych w 5-ciu obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Łyse tj. budynku UG w Łysych, budynków Szkół Podstawowych w Warmiaku. Wejdzie, Szafrankach i Dębach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.12.50-8, 71.32.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.50-5, 45.11.12.91-4, 45.22.30.00-6, 45.23.10.00-5, 45.23.32.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.31.60.00-5, 45.33.10.00-6, 45.34.30.00-3, 45.35.10.00-2, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych zero groszy), nie później niż do upływu terminu składania ofert
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną inwestycję w zakresie budowy pomp ciepła o mocy min. 60 kW o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł oraz kotłowni opalanej gazem o mocy min. 100 KW i o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie termomodernizacji ścian zewnętrznych i stropodachów oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 2.000.000,00 PLN, 4) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - kierownika budowy, 5) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 9) na wykonane zamówienie udzielą gwarancji na okres min. 5 lat Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie wykonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 2. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 2 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605). 5. Uchwała wspólników o umocowaniu do reprezentowania spółki cywilnej. 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 7. Wypełniony Formularz ofertowy - druk nr 1 8. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - druk nr 2. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jedną inwestycję w zakresie budowy pomp ciepła o mocy min. 60 kW o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł oraz kotłowni opalanej gazem o mocy min. 100 KW i o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie termomodernizacji ścian zewnętrznych i stropodachów oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, druk nr 3. 10. Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 2.000.000,00 PLN. 11. Kserokopia uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa - kierownika budowy. 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy. 13. Formularze cenowe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalyse.pl lub bip.gminalyse.pl.?Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Ostrołęcka 2 07-437 Łyse.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łyse, ul. Ostrołęcka 2, sekretariat - piętro I, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowo współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
Więcej www.gminalyse.pl lub bip.gminalyse.pl
Data publikacji: 13.05.2009
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»