Świnoujście - przetarg do 2 czerwca 2009
Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji wraz z audytem energetycznym części publicznych obiektów szkolnych w Świnoujściu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ TERMOMODERNIZACJI WRAZ Z AUDYTEM ENERGETYCZNYM CZĘŚCI PUBLICZNYCH OBIEKTÓW SZKOLNYCH W ŚWINOUJŚCIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie audytów energetycznych oraz dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ) termomodernizacji 6 kubaturowych obiektów szkolnych ( 1.PM nr 3 - kubatura 4.000 m3, 2.PM nr 5 - kubatura 3.286 m3, 3.ZSP nr 4 - kubatura 17.356 m3, 4.SP nr 6 - kubatura 14.633 m3, 5.GP 2 - kubatura 12.180 m3, 6.Budynek ul. Dąbrowskiego - kubatura 9.000 m3. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.2. do SIWZ .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający ponadto następujące warunki: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Wykażą, że wykonali należycie w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez pojedyncze zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie, - prace projektowe dotyczące budowy, przebudowy lub remontu budynków mieszkalnych, usługowych, o wartości nie mniejszej jak 60.000,00 zł brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). Realizacja każdego z zadań powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami potwierdzającymi jego właściwe wykonanie (np. referencjami od zamawiającego, itp.). Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1) SIWZ. c ) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Projekt umowy z załącznikami (zaakceptowany przez oferenta projekt umowy z załącznikami - załącznik 2.1 do umowy należy wypełnić i podpisać, pozostałe załączniki - zaakceptować przez podpisanie). 2. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do wspólnego występowania tych podmiotów. 4. Określenie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, 5. Informację o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą wykonywać zamówienie ze strony Wykonawcy - wypełniony złącznik nr 4 do SIWZ wraz z kserokopiami uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do izby inżynierów. 6. Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) zadań - usług, w tym co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie - prace projektowe dotyczące budowy, przebudowy lub remontu budynków mieszkalnych, usługowych, o wartości nie mniejszej jak 60.000,00 zł brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających. (powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.b SIWZ), 7. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl.?Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujścia Wydział Inżyniera Miasta ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście i na stronie internetowej Urzędu Miasta.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Więcej www.swinoujscie.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ TERMOMODERNIZACJI WRAZ Z AUDYTEM ENERGETYCZNYM CZĘŚCI PUBLICZNYCH OBIEKTÓW SZKOLNYCH W ŚWINOUJŚCIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie audytów energetycznych oraz dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ) termomodernizacji 6 kubaturowych obiektów szkolnych ( 1.PM nr 3 - kubatura 4.000 m3, 2.PM nr 5 - kubatura 3.286 m3, 3.ZSP nr 4 - kubatura 17.356 m3, 4.SP nr 6 - kubatura 14.633 m3, 5.GP 2 - kubatura 12.180 m3, 6.Budynek ul. Dąbrowskiego - kubatura 9.000 m3. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.2. do SIWZ .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający ponadto następujące warunki: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Wykażą, że wykonali należycie w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez pojedyncze zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie, - prace projektowe dotyczące budowy, przebudowy lub remontu budynków mieszkalnych, usługowych, o wartości nie mniejszej jak 60.000,00 zł brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). Realizacja każdego z zadań powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami potwierdzającymi jego właściwe wykonanie (np. referencjami od zamawiającego, itp.). Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1) SIWZ. c ) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Projekt umowy z załącznikami (zaakceptowany przez oferenta projekt umowy z załącznikami - załącznik 2.1 do umowy należy wypełnić i podpisać, pozostałe załączniki - zaakceptować przez podpisanie). 2. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do wspólnego występowania tych podmiotów. 4. Określenie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, 5. Informację o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą wykonywać zamówienie ze strony Wykonawcy - wypełniony złącznik nr 4 do SIWZ wraz z kserokopiami uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do izby inżynierów. 6. Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) zadań - usług, w tym co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie - prace projektowe dotyczące budowy, przebudowy lub remontu budynków mieszkalnych, usługowych, o wartości nie mniejszej jak 60.000,00 zł brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających. (powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.b SIWZ), 7. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl.?Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujścia Wydział Inżyniera Miasta ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście i na stronie internetowej Urzędu Miasta.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Więcej www.swinoujscie.pl
Data publikacji: 13.05.2009
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»