Częstochowa - przetarg do 1 czerwca 2009
Zaprojektowanie i budowa hali napraw pojazdów przy Centrum Kształcenia Praktycznego w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 32/38
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa hali napraw pojazdów przy Centrum Kształcenia Praktycznego w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 32/38.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa hali napraw pojazdów przy Centrum Kształcenia Praktycznego w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 32/38 wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną. Inwestycja będzie realizowana w systemie zaprojektuj i wykonaj obiekt. 1. Przewidywane parametry określające wielkość obiektu: 1) budynek parterowy, niepodpiwniczony, 2) powierzchnia użytkowa hali napraw : ~125,00 m2, 3) powierzchnia użytkowa zaplecza z komunikacją: ~ 60,00 m2, 4) kubatura: ~1.000 m3, 5) wysokość hali napraw w świetle min.4,50 m. 2. Orientacyjny zakres robót budowlanych: 1) przygotowanie terenu pod budowę hali wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej dla potrzeb obiektu, 2) budowa nowego obiektu hali, 3) zagospodarowanie terenu, 4) inne prace, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy hali wraz z infrastrukturą techniczną, parkingami oraz zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych, w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY dla budowy hali napraw pojazdów przy Centrum Kształcenia Praktycznego w Częstochowie przy ulicy Łukasińskiego 32/38 opracowany przez MIASTOPROJEKT CZĘSTOCHOWA S.A. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 71.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - dysponują (lub będą dysponować) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia projektowe w następujących specjalnościach: 1) architektonicznej, 2) konstrukcyjno-budowlanej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. W zakresie realizacji robót budowlanych - dysponują (lub będą dysponować) następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2) kierownicy robót - posiadający uprawnienia budowlane w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami, dla którego wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych). 5. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej budowy budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami i zagospodarowaniem terenu o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 specyfikacji.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1 specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2. i 5.3. specyfikacji muszą być: a) Wykaz osób, jakimi dysponuje (lub będzie dysponować) wykonawca, o kwalifikacjach określonych w punktach 5.2. i 5.3. specyfikacji (według załącznika nr 3 do specyfikacji). Wykaz musi zawierać: imiona i nazwiska osób, które będą uczestniczyć w pracach projektowych w wymaganych specjalnościach budowlanych, imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcje kierowników robót i kierownika budowy w wymaganych specjalnościach budowlanych, numer i rodzaj uprawnień budowlanych tych osób. b) Uprawnienia budowlane osób, wymienionych w wykazie określonym w punkcie 6.2.a) specyfikacji, c) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, wymienionych w wykazie określonym w punkcie 6.2.a) specyfikacji, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, wymienionych w wykazie określonym w punkcie 6.2.a) specyfikacji - jeżeli w tym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4. specyfikacji muszą być: a) Wykaz zrealizowanych dokumentacji projektowych określonych w punkcie 5.4. specyfikacji, sporządzony według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać: opis i zakres opracowania, wartość robót budowlanych wykonanych na podstawie tego opracowania, datę rozpoczęcia i odbioru prac projektowych, imiona i nazwiska autorów opracowania, nazwę, adres i telefon Inwestora. b) Dokumenty potwierdzające, że opracowania projektowe wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje. 4. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.5. specyfikacji muszą być: a) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych, określonych w punkcie 5.5. specyfikacji, sporządzony według załącznika nr 5 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon zamawiającego. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje. 5. Sposób przygotowania dokumentów. 5.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty: 1) wymienione w punkcie 6.1.a) specyfikacji dotyczące każdego ze wspólników spółki, 2) wymienione w punkcie 6.1.b) specyfikacji dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki. 5.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zobaczę istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-200 Częstochowa, pokój 418.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Więcej www.czestochowa.um.gov.pl
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa hali napraw pojazdów przy Centrum Kształcenia Praktycznego w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 32/38.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa hali napraw pojazdów przy Centrum Kształcenia Praktycznego w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 32/38 wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną. Inwestycja będzie realizowana w systemie zaprojektuj i wykonaj obiekt. 1. Przewidywane parametry określające wielkość obiektu: 1) budynek parterowy, niepodpiwniczony, 2) powierzchnia użytkowa hali napraw : ~125,00 m2, 3) powierzchnia użytkowa zaplecza z komunikacją: ~ 60,00 m2, 4) kubatura: ~1.000 m3, 5) wysokość hali napraw w świetle min.4,50 m. 2. Orientacyjny zakres robót budowlanych: 1) przygotowanie terenu pod budowę hali wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej dla potrzeb obiektu, 2) budowa nowego obiektu hali, 3) zagospodarowanie terenu, 4) inne prace, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy hali wraz z infrastrukturą techniczną, parkingami oraz zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych, w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY dla budowy hali napraw pojazdów przy Centrum Kształcenia Praktycznego w Częstochowie przy ulicy Łukasińskiego 32/38 opracowany przez MIASTOPROJEKT CZĘSTOCHOWA S.A. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 71.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej - dysponują (lub będą dysponować) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia projektowe w następujących specjalnościach: 1) architektonicznej, 2) konstrukcyjno-budowlanej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. W zakresie realizacji robót budowlanych - dysponują (lub będą dysponować) następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2) kierownicy robót - posiadający uprawnienia budowlane w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami, dla którego wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych). 5. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej budowy budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami i zagospodarowaniem terenu o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 specyfikacji.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1 specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2. i 5.3. specyfikacji muszą być: a) Wykaz osób, jakimi dysponuje (lub będzie dysponować) wykonawca, o kwalifikacjach określonych w punktach 5.2. i 5.3. specyfikacji (według załącznika nr 3 do specyfikacji). Wykaz musi zawierać: imiona i nazwiska osób, które będą uczestniczyć w pracach projektowych w wymaganych specjalnościach budowlanych, imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcje kierowników robót i kierownika budowy w wymaganych specjalnościach budowlanych, numer i rodzaj uprawnień budowlanych tych osób. b) Uprawnienia budowlane osób, wymienionych w wykazie określonym w punkcie 6.2.a) specyfikacji, c) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, wymienionych w wykazie określonym w punkcie 6.2.a) specyfikacji, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, wymienionych w wykazie określonym w punkcie 6.2.a) specyfikacji - jeżeli w tym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4. specyfikacji muszą być: a) Wykaz zrealizowanych dokumentacji projektowych określonych w punkcie 5.4. specyfikacji, sporządzony według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać: opis i zakres opracowania, wartość robót budowlanych wykonanych na podstawie tego opracowania, datę rozpoczęcia i odbioru prac projektowych, imiona i nazwiska autorów opracowania, nazwę, adres i telefon Inwestora. b) Dokumenty potwierdzające, że opracowania projektowe wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje. 4. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.5. specyfikacji muszą być: a) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych, określonych w punkcie 5.5. specyfikacji, sporządzony według załącznika nr 5 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon zamawiającego. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje. 5. Sposób przygotowania dokumentów. 5.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty: 1) wymienione w punkcie 6.1.a) specyfikacji dotyczące każdego ze wspólników spółki, 2) wymienione w punkcie 6.1.b) specyfikacji dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki. 5.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zobaczę istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-200 Częstochowa, pokój 418.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Więcej www.czestochowa.um.gov.pl
Data publikacji: 13.05.2009
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»