Wilkowice - przetarg do 29 maja 2009
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę sześciostanowiskowego garażu przy ul. Swojskiej 3 w Wilkowicach wraz z wykonaniem robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę sześciostanowiskowego garażu przy ul. Swojskiej 3 w Wilkowicach wraz z wykonaniem robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie sześciostanowiskowego garażu przy ul. Swojskiej 3 w Wilkowicach. Szczegółowy opis dot. wymagań stawianych przez Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy, koncepcja architektoniczno - konstrukcyjna obiektu przeznaczonego do realizacji stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących czynności: a/ opracowanie projektu budowlano-wykonawczego, b/ uzyskanie wymaganych prawem budowlanym niezbędnych uzgodnień i decyzji w tym pozwolenia na budowę, c/ wykonanie robót budowlanych, d/ wykonywanie w trakcie trwających robót wszelkich czynności związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego, e/ wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f/ uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, g/ wszelkich innych czynności koniecznych do prawidłowej realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego. 2. CPV: projektowanie: 71220000-6; roboty budowlane 45000000-7 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować do wykonania zamówienia osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - w odniesieniu do projektowania: osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - w odniesieniu do wykonawstwa tj. robót budowlanych: osobą która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; c. udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze polegającego na zaprojektowaniu obiektu a następnie jego wykonaniu w oparciu o sporządzoną dokumentację budowlaną; d. udokumentują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze lub braku zamiaru powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 4. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 5. pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca; 6. Wykaz wykonanych zadań /zamówień/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze polegających na zaprojektowaniu obiektu a następnie jego wykonaniu w oparciu o sporządzoną dokumentację budowlaną z podaniem zakresu wykonanego zadania /zamówienia/, wartości, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ; 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby/osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia budowlane do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia i przynależących do właściwych izb samorządu zawodowego, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 7 niniejszej specyfikacji, Wykonawca wskazał osobę/osoby, którą/którymi będzie dysponował - dokument dołącza Wykonawca. 9. Uwierzytelniona kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - dokument dołącza Wykonawca
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl.?Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice 43-365 Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 /I piętro pokój 307/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice 43-365 Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 /II piętro, pokój 410/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Więcej www.wilkowice.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę sześciostanowiskowego garażu przy ul. Swojskiej 3 w Wilkowicach wraz z wykonaniem robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie sześciostanowiskowego garażu przy ul. Swojskiej 3 w Wilkowicach. Szczegółowy opis dot. wymagań stawianych przez Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy, koncepcja architektoniczno - konstrukcyjna obiektu przeznaczonego do realizacji stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących czynności: a/ opracowanie projektu budowlano-wykonawczego, b/ uzyskanie wymaganych prawem budowlanym niezbędnych uzgodnień i decyzji w tym pozwolenia na budowę, c/ wykonanie robót budowlanych, d/ wykonywanie w trakcie trwających robót wszelkich czynności związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego, e/ wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f/ uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, g/ wszelkich innych czynności koniecznych do prawidłowej realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego. 2. CPV: projektowanie: 71220000-6; roboty budowlane 45000000-7 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować do wykonania zamówienia osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - w odniesieniu do projektowania: osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - w odniesieniu do wykonawstwa tj. robót budowlanych: osobą która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; c. udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze polegającego na zaprojektowaniu obiektu a następnie jego wykonaniu w oparciu o sporządzoną dokumentację budowlaną; d. udokumentują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze lub braku zamiaru powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 4. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 5. pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca; 6. Wykaz wykonanych zadań /zamówień/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze polegających na zaprojektowaniu obiektu a następnie jego wykonaniu w oparciu o sporządzoną dokumentację budowlaną z podaniem zakresu wykonanego zadania /zamówienia/, wartości, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ; 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby/osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia budowlane do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia i przynależących do właściwych izb samorządu zawodowego, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 7 niniejszej specyfikacji, Wykonawca wskazał osobę/osoby, którą/którymi będzie dysponował - dokument dołącza Wykonawca. 9. Uwierzytelniona kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - dokument dołącza Wykonawca
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl.?Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice 43-365 Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 /I piętro pokój 307/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice 43-365 Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 /II piętro, pokój 410/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Więcej www.wilkowice.pl
Data publikacji: 13.05.2009
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»