Międzynarodowy konkurs Design MasterPrize
Design MasterPrize (DMP) to międzynarodowy konkurs, którego celem jest wyróżnienie doskonałości w projektowaniu graficznym, komunikacji oraz we wzornictwie. Ideą konkursu jest uhonorowanie wybitnych projektów i ich twórców.
Konkurs jest otwarty dla projektantów i twórców z całego świata bez względu na poziom doświadczenia. Organizatorzy liczą na innowacyjne i kreatywne pomysły.
Nagrody zostaną przyznane w dwóch głównych kategoriach: product design oraz graphic & communication design, w skład których wchodzą takie podkategorie jak m.in. projektowanie przestrzenne i projektowanie wystaw, projekty cyfrowe, branding, wzornictwo produktów gospodarstwa domowego, projekty opakowań, projekty plakatów itp. Lista wszystkich podkategorii poniżej.
Laureaci konkursu otrzymają trofeum oraz certyfikat, a ich prace zostaną opublikowane w książce Design MasterPrize.
Konkurs prowadzony jest w języku angielskim. Obowiązują opłaty rejestracyjne uzależnione od terminu zgłoszenia. Ostateczny termin rejestracji upływa 30 września 2024 roku. Wcześniejsze terminy rejestracji z mniejszymi opłatami rejestracyjnymi to kolejno 31 marca, 31 maja i 31 lipca. Szczegółowe informacje na temat zgłoszeń dostępne są na stronie konkursu - link poniżej.
Kategorie konkursowe:
1. PRODUCT DESIGN
- Automotive & Transport
- Beverage & Food
- Consumer Electronics
- Eco Design
- Educational
- Event Supplies
- Families & Kids
- Hobbies & Sports
- Home (Household Products)
- Industrial
- Outdoor
- Personal
- Pets
- Toys, Gaming & Leisure
- Work & Office
2. GRAPHIC & COMMUNICATION DESIGN
- Advertising
- Annual Reports
- Apps
- Branding and Corporate Identity
- TV / Film / Animation
- Illustrations
- UI / UX Design
- Packaging Design
- Posters
- Print & Books
- Sound Design
- Spatial Design & Exhibitions
- Typography
- Web & Digital Designs
Szczegóły na stronie konkursu.
Data publikacji: 16.03.2024
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»