Porozmawiajmy o wnętrzach - wystartował konkurs firmy Heradesign
„Porozmawiajmy o wnętrzach” – pod takim hasłem wystartował na Facebooku konkurs zorganizowany przez firmę Heradesign. Do końca listopada architekci, projektanci wnętrz oraz studenci architektury mogą w nim wygrać ekologiczny gadżet – obsypany wyróżnieniami wzorniczymi rower marki Strida. Nagrodami dodatkowymi są zestawy książek na temat akustyki i projektowania wnętrz użyteczności publicznej.
Celem konkursu jest zaprezentowanie projektantom zalet płyt z wełny drzewnej marki Heradesign. „Ta technologia jest już od wielu lat dostępna na rynku, ale nie wszyscy wnętrzarze znają jeszcze wyjątkowe możliwości aranżacyjne, które oferuje. Jest ona idealnym rozwiązaniem dla tych architektów, którzy chcą łączyć w swoich pracach wzornictwo, trwałość oraz walory akustyczne - mówi Romuald Wilk – country manager Heradesign Ceiling Systems. Wnętrza wykończone naszymi płytami są nie tylko ładne, ale mają też wyjątkowy mikroklimat oraz akustykę. Chcemy podzielić się tą wiedzą” – dodaje.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy prawidłowo odpowiedzieć na pytanie dotyczące tekstów poświęconych walorom płyt z wełny drzewnej oraz zaproponować hasło reklamowe dla firmy Heradesign. Raz na dwa tygodnie, a więc w miarę ukazywania się poszczególnych tekstów konkursowych, jury wybierze autora najlepszego hasła, który otrzyma nagrodę w postaci jednego z trzech zestawów książek na temat akustyki i projektowania wnętrz użyteczności publicznej.
26 listopada, wraz z wyborem laureata ostatniego z zestawów, jury wskaże również 10 najlepszych haseł, których autorzy awansują do wielkiego finału konkursu i powalczą o nagrodę główną w postaci designerskiego roweru marki Strida wyróżnionego wieloma nagrodami za wzornictwo. Finałowe hasła zostaną zaprezentowane na fanpage’u Heradesign i poddane pod głosowanie fanów. Osoba, której hasło zbierze najwięcej głosów zostanie zdobywcą nagrody głównej.
Konkurs skierowany jest do architektów, projektantów wnętrz oraz studentów architektury. Zwycięzca zostanie ogłoszony 3 grudnia
Harmonogram konkursu:
17.10.2012 r. – start konkursu, publikacja pierwszego tekstu konkursowego
29.10.2012 r. – publikacja drugiego tekstu konkursowego
12.11.2012 r. – publikacja trzeciego tekstu konkursowego
26.11.2012 r. – ogłoszenie listy finalistów, rozpoczęcie głosowania na najlepsze hasło reklamowe
03.12.2012r. – ogłoszenie zwycięzcy nagrody głównej
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na:
www.heradesign.com/
Data publikacji: 26.10.2012
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»