Marka nuno’ni ma wychodne we Wrocławiu
Marka nuno’ni nie lubi nudzić się wiosną. 19 kwietnia na zaproszenie Wzorcowni zawitała do Wrocławia, by przedstawić się z jak najlepszej strony – prowadząc szkolenie z urządzania ogrodów.
W szkoleniu, które zorganizowała wrocławska Wzorcownia, wzięli udział architekci, projektanci i wszyscy zainteresowani urządzaniem ogrodów. Pogoda nie dopisała, ale chętnych do zainspirowania się marką nuno’ni nie brakowało.
Iwo Sznajder, opiekun kluczowych klientów marki, opowiadał o nieszablonowych wzorach i kolorach donic i mebli ogrodowych spod znaku nuno’ni - także tych podświetlanych. W showroomie nie zabrakło czerwonego Gianto 120, który bije rekordy popularności w polskich miastach, czy białej Assumi, królowej branżowych imprez.
- Uczestnicy warsztatów najczęściej pytali o możliwość eksponowania podświetlanych donic na świeżym powietrzu. Interesowała ich wodoszczelność i wytrzymałość polietylenu, z którego powstają produkty marki nuno’ni – wylicza Iwo Sznajder.
Wzorcownia to designerski showroom materiałów wykończeniowych do wnętrz, na elewacje i małej architektury. Szkolenia z zakresu m.in. aranżacji wnętrz odbywają się cyklicznie.
Data publikacji: 23.04.2016
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»