ISOVER tworzą ludzie z pasją
Siła marki bierze się z pasji i doświadczenia ludzi, którzy ją tworzą – to przekaz, jaki ISOVER, lider rynku materiałów izolacyjnych, zamieścił w najnowszym filmie wizerunkowym skierowanym do swoich klientów, pracowników i partnerów w biznesie. Kluczowe wartości firmy zostały w spektakularny sposób ukazane poprzez pasje jej pracowników.
Lider w branży materiałów izolacyjnych po raz kolejny sięgnął po niestandardowy sposób na promocję swojej marki. – Aby firma i marka mogła wzbić się ponad przeciętność, potrzebni są ludzie, którzy znaleźli i wciąż poszukują w życiu czegoś, co ich inspiruje i uskrzydla. ISOVER to profesjonaliści, którzy energię, kreatywność i pozytywne wibracje towarzyszące pasjom realizowanym w życiu prywatnym, przekładają na sukces marki. – mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER. Odpowiedzialna za realizację filmu Agnieszka Hat – Kierownik Marki i Komunikacji dodaje: Stworzyliśmy film, który prezentuje nasz zespół, ale jednocześnie mówi o tym, czego gwarancją jest ISOVER. O tym, że wizja, odwaga, pracowitość, ambicja, perfekcja czy energia to nie są dla nas jedynie slogany, przekonują aktywności, którym jesteśmy wierni także poza firmą. Wszystko po to, aby pokazać zespół – największą siłę naszej marki – w najbardziej autentyczny sposób.
Głównymi bohaterami klipu jest 9 pracowników ukazanych w różnorodnych okolicznościach: inżynier produkcji – pasjonat fotografii, ekspert pokonujący kilometry w maratonach, specjalista ds. transportu – zapalona rowerzystka, doradczyni techniczna przemierzająca górskie szlaki, operator linii produkcyjnej, który z precyzją mistrza tworzy komiksy, kierownik sprzedaży uprawiający wspinaczkę skałkową, kierownik jakości trenująca w siłowni, finansista – kreujący wyśmienite potrawy czy marketingowiec na co dzień grający na gitarze w zespole rockowym.
To nie pierwsza inicjatywa ISOVER, w której do promocji firmy zaangażowano pracowników i wykorzystano nieszablonowy pomysł oraz efektywne narzędzie. Pod koniec 2015 roku do partnerów firmy trafił limitowany kalendarz – Kobiety ISOVER. Jego bohaterki, pracujące na co dzień w zespole firmy, wystąpiły w specjalnych stylizacjach wykorzystujących produkty i surowce używane do produkcji materiałów ISOVER. Z kolei w 2014 roku, w ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” obok Ewy Błaszczyk – wybitnej aktorki i prezesa fundacji Akogo?, wystąpił Henryk Kwapisz, ekspert techniczny marki ISOVER.
Data publikacji: 7.07.2016
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»