PRESTIŻOWY LAUR KLIENTA DLA IMMERGAS POLSKA
O przyznaniu wyróżnienia TOP MARKA zdecydowała pozycja naszej firmy na rynku oraz dynamika rozwoju marki wśród konkurencyjnych brandów z branży grzewczej. Ocenie podlegały takie aspekty jak wielkość firmy, styl zarządzania, kultura organizacyjna, jakość realizacji projektów, a także standardy obsługi klienta. Wszystko w oparciu o rzeczywiste tendencje rynkowe. Na ostateczny werdykt ogromny wpływ mieli sami konsumenci, którzy w ogólnopolskim sondażu wskazali Immergas jako najbardziej popularną i godną zaufania markę, doceniając tym samym wysoką jakość naszych produktów.
W ponad 20-letniej historii Immergas na polskim rynku wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie, jakim jest Laur Klienta to potwierdzenie najwyższego uznania dla marki.
– Wśród wielu nagród, które dotychczas otrzymała marka Immergas, Laur Klienta jest dla nas szczególnie cenny, gdyż nagrodę przyznają sami klienci. To nie tylko dowód ogromnego zaufania i zadowolenia użytkowników naszych produktów, lecz również najlepsza rekomendacja dla naszych przyszłych klientów – podsumowuje Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.
Data publikacji: 10.03.2017
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»